کاهش 50 درصدی تلفات حوادث رانندگی/ موتورسیکلت سواران قربانیان اصلی

سرهنگ"محمد رضا فداء" در گفت و گو با خبرنگاران گفت: پلیس در تمامی زمینه ها به اقدامات بازدارنده و عامل مهم پیشگیری از جرائم و حوادث توجه ویژه دارد و طرح ها و تدابیر انتظامی و شدآمدی با همین رویکرد برنامه ریزی و اجرا می شوند. وی تصریح کرد: این امر مهم در کاهش 50 درصدی تلفات حوادث رانندگی طی سال 1394 به نسبت سال ماقبل تاثیر قابل توجهی داشته است.
فرمانده انتظامی بم بیان داشت: یکی از ظرفیت های موثر در جهت فرهنگ سازی امور شدآمدی توجه ویژه به آموزش شهروندان است که در این زمینه از ظرفیت های آموزش همگانی در سطح مدارس،مساجد، ادارات و نهادهای دولتی با حضور کارشناسان انتظامی و راهور بهره گیری می شود. سرهنگ"فداء" گفت: بر اساس آمار و ارقام موجود، موتورسواران در وقوع بیش از نیمی از حوادث رانندگی شهرستان دخیل بوده اند و بیشترین صدمات ناشی از حوادث متوجه راکبین و ترک نشینان موتورسیکلت ها شده است.
فرمانده انتظامی بم در پایان با اشاره به در پیش بودن فصل تابستان و ایام فراغت از تحصیل خاطرنشان کرد: همزمان با این ایام طرح های شدآمدی و برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف با جدیت بیشتری انجام خواهد شد و از شهروندان به ویژه قشر نوجوان انتظار است که از وسایل نقلیه برای تردد بیهوده استفاده نکنند.

کدخبر: 73997 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟