فحاشی مدیر یک گروه تلگرامی به قهرمان پرورش اندام

سرهنگ "اکبر امینی" رئیس پلیس فتا همدان با اعلام این خبرافزود: با مراجعه مردی همدانی و ارائه شکوائیه ای مبنی بر توهین و فحاشی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در تحقیقات مشخص شد شخصی، شاکی و برادرش را در گروهی تلگرامی اضافه کرده است. بردار شاکی که از ورزشکاران قهرمان و دارای مدال رشته پرورش اندام بوده عکس های ورزشی خود را در گروه به اشتراک می گذارد که با واکنش تند مدیر گروه و فحاشی و توهین وی مواجه می شود و بلافاصله از گروه خارج می شود.

این مقام پلیسی تصریح کرد:شاکی پس از مشاهده این صحنه از مدیر دلیل اینگونه صحبت و توهین را جویا می شود که همین امر موجب حذف وی از گروه می شود و در گفتگوی شخصی که با وی داشته مورد توهین و فحاشی مجدد قرار می گیرد.

سرهنگ امینی گفت: کارشناسان ما با استفاده از اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی متهم را شناسایی، دستگیر و همه دستگاه های دیجیتال وی را جهت بررسی های فنی جمع آوری کردند.

سرهنگ امینی افزود: متهم که در ابتدا منکر هرگونه ارتباط خود با پرونده بود که در رویارویی با ادله و مستندات انکار ناپذیر رایانه ای و تطبیق آن با محتویات گوشی تلفن همراه ضبط شده صراحتا به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را کینه ای که از برادر ورزشکار شاکی داشت عنوان کرد.

کدخبر: 73966 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟