دستگیری جاعلان مدارک و اسناد دولتی در رشت

سرهنگ"سیدرسول صمدی "گفت:در پی کسب خبر مبنی بر اینکه افرادی با تشکیل باند در امر جعل مدارک و اسناد دولتی در سطح استان گیلان فعالیت دارند، رسیدگی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

سرهنگ صمدی افزود: ماموران اداره عملیات ویژه این پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی واستفاده از شگردهای پلیسی محل فعالیت متهمان را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند. صمدی با اشاره به اینکه متهمان 34 و 25 سن داشتند تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد یک جلد شناسنامه بدون عکس ،یک عدد کارت پایان خدمت، یک عدد کارت ملی ،یک جلد پاسپورت، یک عدد کارت معاینه فنی ماشین همگی جعلی به همراه یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر کشف و ضبط کردند.
وی با بیان اینکه متهمان با مشاهده مستندات موجود به بزه ارتکابی خود اعتراف کردند اظهار داشت:در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهمان اسناد و مدارک دولتی را در منزل جعل و آنها را به شهروندانی می فروختند.
رئیس پلیس امنیت عمومی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند ،به شهروندان توصیه کرد:ضمن هوشیاری و اطلاع از صلاحیت افراد قبل از انجام هرگونه معامله موارد مشکوک را در اسرع وقت به ستاد خبری پلیس امنیت عمومی گیلان به شماره تلفن 2183500 اطلاع دهند.

کدخبر: 72695 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟