شاگرد 12 ساله کافی نت حساب شهروند جهرمی را خالی کرد

سرهنگ "عبدالعظیم انصاری"در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جهرم مبنی بر برداشت غیرمجاز 5 میلیون ریال از حساب بانکی یکی از شهروندان، موضوع در دستورکار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود: با تحقیقات از مالباخته و پی جویی های فنی و پلیسی، عامل برداشت اینترنتی غیرمجاز که شاگرد یک کافی نت در شهرستان جهرم بود، شناسایی و به پلیس فتا احضار شد.
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم تصریح کرد: این متهم 12 ساله در بازجویی های بعمل آمده اعتراف کرد؛ زمانی که شاکی برای پرداخت الکترونیکی امور تحصیلی فرزندش مراجعه کرده بود، با سوء استفاده از غفلت وی پس از یادداشت کردن مشخصات کارت بانکی و رمز دوم حسابش، اقدام به 5 میلیون ریال خرید اینترنتی کردم.
سرهنگ انصاری با بیان اینکه عملیات پرداخت های اینترنتی در نت سراهای مجاز توسط خود شهروندان صورت پذیرد، تاکید کرد: هیچگاه اطلاعات کارت بانکی و رمز دوم حساب خود را در اختیار دیگران قرار ندهید و در صورت نیاز به کمک و راهنمایی، بلافاصله پس از انجام عملیات پرداخت به دستگاه های خود پرداز مراجعه و نسبت به تغییر رمز دوم کارت خود اقدام کنید
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 223820 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟