مراقب تلفن همراه خود باشید...
سرهنگ "سید موسی حسینی" رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری فردی که با ربودن گوشی موبایل زن جوانی در شیراز و استفاده از برنامه های شبکه اجتماعی و انتشار اکاذیب باعث سلب آسایش و آبروریزی خانم شیرازی شده بود خبر داد.
سرهنگ "سید موسی حسینی" در راستای این خبر گفت: چندی پیش خانمی 31 ساله بامراجعه به پلیس ادعا کرد هفته گذشته زمانی که برای خرید به یکی از فروشگاه های مواد غذایی در سطح شهر رفته و بعد از خرید در زمان خروج از فروشگاه متوجه می شود تلفن همراهش گم شده است.
وی ادامه داد:این زن پس از گذشت دو روز از طریق چند تن از بستگانش با خبر می شود فردی از طریق شبکه اجتماعی واتس اپ و تللگرام برای مخاطبین تلفنش پیام ها و اخبار کذب و عکس های مستهجن با نام وی می فرستد که آبروریزی برای او شده است و برای جلوگیری از تبعات بیشتر این قضیه خواستار پیگیری این پرونده شد.
رئیس پلیس فتا استان فارس اظهار کرد: با تشکیل پرونده در پلیس فتا استان، ماموران اقدامات خود را جهت شناسایی متهم آغاز کردند.
سرهنگ حسینی بیان کرد: ماموران پلیس فتا پس از بررسی های تخصصی و اقدامات فنی موفق به شناسایی و دستگیری متهم شدند.
وی گفت: متهم که پسری 23 است ابتدا منکر هر گونه عمل مجرمانه شد اما با دیدن مدارک و شواهد پلیسی مجبور به اعتراف شد و در بازجویی ها ادعا کرد چند روز پیش برای خرید به فروشگاه مواد غذایی رفتم و هنگام خرید در غرفه فروشگاه موبایلی را پیدا کردم و چون تلفن همراه هیچ گونه رمزی نداشت به راحتی وارد آن شدم و برای سرگرمی از برنامه های واتس اپ و تلگرام شاکی سوءاستفاده کردم.
رئیس پلیس فتا استان فارس به شهروندان متذکر شد: از تلفن همراه خود به خوبی مراقب کرده و برای آن رمزهای معتبر انتخاب کنید تا در هنگام سرقت یا مفقودی امکان دسترسی به اطلاعات شما میسر نشود.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 193508 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟