کشف 295 کیلوگرم موادمخدر در فارس

سرهنگ محمد جعفر تولایی در گفت و گو با خبرنگاران،‌گفت: ماموران انتظامی شهرستان فسا در راستای مبارزه با قاچاق موادمخدر، اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند که در این راستا به یک دستگاه پژو ۴۰۵ با دو نفر سرنشین مشکوک و زمانی که قصد متوقف کردن خودرو را داشتند راننده اقدام به فرار کرد.
وی ادامه داد: ماموران به تعقیب خودرو پرداختند و رانده و سرنشین خودرو با تنگ دیدن عرصه بر خود با رها کردن خودرو متواری و در بازرسی از آن خودرو ۱۳۴کیلوگرم حشیش کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس افزود: این ماموران در اقدام دیگری یک خودرو پژو 405 حامل موادمخدر را شناسایی و پس از متوقف کردن آن در بازرسی از خودرو ۵ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف و راننده و سرنشین خودرو را دستگیر کردند.
سرهنگ تولایی بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان بوانات نیز ضمن کنترل خودروهای عبوری در اطراف آن شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مظنون و در بازرسی از آن خودرو ۵۹ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه در خودرو جاساز شده بود کشف و راننده را دستگیر کردند.
وی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس نیز پس از اطلاع از فعالیت اعضای یک باند تهیه و توزیع موادمخدر،‌ متوجه شدند آنها قصد دارند یک محموله موادمخدر را از مسیر جهرم وارد شهرستان شیراز کنند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس گفت: ماموران با استقرار در طول مسیر تردد قاچاقچیان، خودرو پژو ۴۰۵ حامل بار موادمخدر را شناسایی، متوقف و ضمن دستگیری راننده خودرو در بازرسی از آن ۹۷ کیلوگرم تریاک کشف کردند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 192905 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟