مامور قلابی در نهاوند به دام افتاد

سرهنگ محسن اقبالیان بیان کرد: یک خانم میانسال مدعی شد فردی خود را مامور ناجا معرفی کرده و با دریافت 300 میلیون ریال از وی، وعده داده که شوهر او را از زندان آزاد کند.
این مقام انتظامی افزود: این شهروند که به طمع آزادی شوهرش در دام فرد شیاد گرفتار شده بود به موقع پلیس را از ماجرا باخبر کرده و پلیس، مامور قلابی را شناسایی و دستگیر کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند اضافه کرد: متهم پس ازبازداشت در بازجویی ها لب به اعتراف گشود و به جرم خود اعترف کرد.
سرهنگ اقبالیان گفت: برابر حکم مقام قضایی منزل متهم مورد بازرسی قرار گرفت که تعدادی لباس، آرم و علائم نیروی انتظامی در منزل وی کشف و ضبط شد.
وی با ذکر اینکه متهم دارای سابقه چنین عمل خلافکارانه ای در گذشته بوده است اظهار کرد: متهم پس از آزادی مشروط از حبس دوباره با سوء استفاده از لباس ناجا اقدام به کلاهبرداری کرده است.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه پلیس وی از شهروندان خواست همواره نسبت به پیشنهادهای غیرمعقول و سوء استفاده هایی که افراد سودجو از عناوین دولتی می کنند هوشیار باشند و برای حل مشکلات خود از راه قانونی وارد شوند.
در چهار ماهه امسال سرقت منزل 52 درصد و سرقت اتومبیل 11 درصد و مجموع سرقتها 30 درصد در نهاوند کاهش داشته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 191673 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟