انهدام باند قداره به دست ها

سرهنگ جهانگیر کریمی ،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: درپی نزاع و درگیری و قدرت نمائی با سلاح سرد توسط تعدادی اراذل واوباش در یکی از محله های های شهر اصفهان ، مراتب دستگیری آنان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این استان قرار گرفت.
سرهنگ کریمی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی، مخفیگاه های این افراد شناسائی و طی هماهنگی با مقام قضائی طی چند مرحله عملیات تعداد دو نفر از اوباش را دستگیر و ده ها قبضه سلاح سرد شامل قمه، قداره و چاقو های نامتعارف از آنان کشف کردند.
وی گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده مشخص گردید یکی دیگر از افراد شرور متواری شده و در منزلی در حاشیه شهر خود را مخفی کرده است که بلافاصله ماموران طی هماهنگی با مرجع قضائی به محل اعزام و وی را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی در ادامه افزود: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.


اخباری که شاید از دست داده باشید:

ناگفته های زن شوهر دار از ارتباط با راننده خودروی مشکی در بیابان / شوهر این زن وقتی از زندان آزاد شد پی به این دوستی تلگرامی برد+عکس

خُودکُشی شیما و آتنا 2 دختر 14 ساله در سقوط از طبقه 5 یک ساختمان در جنت آباد تهران+عکس

نقشه حیله گرانه خانم دکتر برای تاجران بازار

شوهرم نصف شب مرا با سر و صورت خونی از خانه بیرون انداخت و...

پسر چرب زبان پس از اقدام شومش همه پول های زن مطلقه را دزدید



اخباری که شاید از دست داده باشید:

2 پسر به مدت 2 سال بازیچه هوسرانی یک زن بودند+عکس زن هوسران

اقدام زشت زن بیوه با تازه داماد ساعتی پس از شب عروسی

ازدواج عجیب جوان تهرانی با دوخواهر / یکی از دو زن به دادسرا شکایت کرد
کدخبر: 191330 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟