پایان خط دعانویس و عارف قلابی در شیراز

سرهنگ "سیروس حیدری" در گفت و گو با خبرنگاران گفت: پرونده ای از کلانتری 13عباسیه شهرستان شیراز تحت عنوان کلاهبرداری از یک شهروند به اداره جعل و کلاهبرداری واصل شد که در آن شاکی مدعی بود؛ شخصی بنام "ع - م" با ادعای اینکه قدرت خدائی دارد و عارف و به عالم غیب احاطه دارد و آشنائی کامل به مسائل دینی و مذهبی دارد، می تواند از طریق دعا مشکلات وی را حل کند و در این خصوص مبلغ 21 میلیون ریال پول نقد از وی کلاهبرداری کرده است.
وی ادامه داد: در ادامه رسیدگی به این پروند، شاکی دیگری نیز در اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فارس حاضر و مدعی شد، متهم به بهانه برطرف کردن مشکلات زندگی وی مبلغ 10 میلیون ریال از وی کلاهبرداری و متواری شده است.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع ریدگی به این پرونده در دستور کار ماموران قرار گرفت و عملیات دستگیری فرد کلاهبردار کلید خورد.
سرهنگ حیدری گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم دستگیر و در بررسی سوابق وی مشخص شد،‌ این فرد کلاهبردار سابقه دار است که در تحقیقات به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری مبلغ 31 میلیون ریال از دو نفر از شهروندان اقرار کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 180627 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟