زن 30 ساله در انفجار خانه سوخت + عکس

در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۱۷:۴۰ دقیقه عصر روز گذشته ۶ اردیبهشت ۹۵ مبنی بر انفجار و تخریب یک واحد مسکونی، بیدرنگ محمد صفرپور مستقر در ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی ۷ دستگاه خودروی اطفایی و نجات بهمراه ۲۱ تن آتش نشان را از ایستگاههای ۱و۵و۹ را به محل حادثه واقع در بلوار شهید افتخاری- ولوکس- خیابان مالک اشتر اعزام کرد.
بابک رمضانی مدیر عامل سازمان آتش نشانی در این باره به خبرنگار تحریریه خبر گفت: بر اثر نشت گاز شهری موجبات بروز انفجار و نهایتا تخریب فراهم شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در این حادثه یکی از ساکنین منزل مسکونی خانمی ۳۰ ساله به شدت از ناحیه دست، صورت و پا دچار سوختگی شد افزود: بی درنگ آتش نشانان به دو گروه تقسیم شده گروهی با تجهیزات به داخل منزل رفته و آتش های حاصله را سریعا خاموش و گروهی دیگر پس از اتخاذ تدابیر ایمنی به جستجوی محبوس شدگان و یا آسیب دیدگان احتمالی پرداختند.

این مسوول آتش نشانی با اشاره به اینکه در این حادثه به منزل مسکونی در حدود ۷ میلیون تومان خسارت وارد شد افزود: طی اطلاعات واصله از بیمارستان سوختگی فرد آسیب دیده دچار ۸۵./. سوختگی شده و هم اکنون تحت درمان می باشد.

بابک رمضانی مدیر عامل سازمان آتش نشانی در پایان تاکید داشت: علت و منبع اصلی نشت گاز همچنین میزان دقیق خسارات وارده توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است و متعاقبا از طریق همین سایت اعلام می گردد.



کدخبر: 73775 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟