افشاگری های دردسرساز دختر ال چاپو + عکس

«رزا ایزلا اورتیز گازمن» به روزنامه گاردین گفت که وی ساکن کالیفرنیای امریکاست و سال گذشته پدرش درحالی که تحت تعقیب بوده برای ملاقات وی و دیدار خانه‌ای که خریداری کرده 2 بار به امریکا سفر کرده است.

«رزا» تاریخ دقیق ملاقات را فاش نکرد اما گفت که دیدار پدر 58 ساله‌اش مدت کوتاهی بوده است اما خاطرنشان کرد که موش کور برای دیدار از بستگانش از مرز مکزیک و امریکا گذشته است.

این درحالی است که «جکی واسیلوک» سخنگوی گمرک و حفاظت مرزی امریکا به خبرگزاری فرانسه گفت: هیچ اطلاعاتی وجود نداشته تا ثابت کند که ادعای دختر گازمن صحیح باشد.

رزا در ادعاهای دیگر خود خاطرنشان کرد که پدرش با سیاستمداران عالی‌رتبه امریکایی آشنایی داشته و در مبارزات انتخاباتی به چند تن از آنها نیز چک داده و کمک‌های مالی کرده است و این سیاستمداران نیز به وی احترام خاصی می‌گذاشتند.

این اطلاعات درحالی فاش شده که موش کور به وکیل خود تأکید کرده که شرایط نگهداری وی در زندان بسیار بد بوده و زندانبان‌ها اجازه نمی‌دهند که او خوب بخوابد و مدام به او قرص‌های مختلفی می‌دهند.

همسر گازمن (موش کور) نیز برای نجات شوهرش قصد دارد تا شکایتنامه‌ای به کمیسیون حقوق بشر امریکا در واشنگتن ارسال کنند و درباره شکنجه شوهرش در زندان اعتراض کند.

روز گذشته نیز جمعیتی از طرفداران ال چاپو به سرکردگی خواهر ال چاپو، برناردا در مقابل زندان دست به تظاهرات زدند.

این درحالی است که مقام‌های زندان هرگونه بدرفتاری را با گازمن تکذیب کرده و وضعیت او را در زندان خوب توصیف کرده‌اند.

منبع: شوک

کدخبر: 41825 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟