آتش‌سوزی آرایشگاه زنانه در تهرانسر +عکس

طی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه ، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه 104 و 20 را ساعت 00:45 بامداد امروز به بلوار اصلی تهرانسر، خیابان هفتم اعزام کرد.
حجت قاسمی افسر آماده منطقه 4 عملیات در این مورد گفت: در طبقه چهارم یک ساختمان پنج طبقه 30 واحدی، یک واحد خدماتی 110 مترمربعی با کاربری آرایشگاه زنانه از قسمت آشپزخانه دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش در حال سرایت به همه قسمت های این واحد خدماتی بود.
وی در ادامه افزود: با توجه به نفوذ دود ناشی از آتش سوزی به راهروها و واحدهای دیگر آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان برق و گاز، با رعایت کامل نکات ایمنی و با استفاده از تجهیزات فردی و لوله های آبرسانی وارد ساختمان شدند و به سرعت عملیات مهار آتش سوزی را آغاز کردند.
این افسر آماده اضافه کرد: همزمان گروه دوم نیروهای عملیاتی چندین نفر از افراد که در داخل ساختمان گرفتار شده بودند را به سلامت از ساختمان خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.
قاسمی با اشاره به اینکه خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و تنها خسارت مالی برجای ماند، خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از خاموش کردن آتش سوزی، ایمن سازی و تحویل محل حادثه به مدیریت ساختمان، مأموریت خود را به پایان رساندند.
گفتنی است؛ علت بروز این آتش سوزی، از سوی کارشناسان علت یابی آتش نشانی تهران در دست بررسی است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 224681 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟