ناپدری معتاد دختر بچه 3 ساله را کشت

تراژدی زندگی دختر کوچک به نام " بلا بوند " معروف به " بی بی دو " اهل "بوستون امریکا " باعث غمگین شدن شنوندگان پس از شنیدن خبر کشته شدن او شد. براساس گزارش پلیس " بی بی دو " که فقط 3 سال داشت به مدت 3 ماه ناپدید شد جسد او در 25 ژون توسط یک زن که به همراه سگ خود در حال قدم زدن در کنار ساحل بود پیدا شد .
بدنبال آن تحقیقات گسترده‌تر پلیس و بررسی جسد او برای یافتن دلیل مرگ و یافتن قاتل بی‌رحم او آغاز شد. مادر او خانم " راشل بوند " 40 ساله و نامزدش آقای " مایکل ام سی کارتی " 35 ساله مظنون به قتل بازداشت شدند.
در تحقیقات گسترده‌تر پلیس معلوم شد که ناپدری او که یک مرد معتاد و بی‌رحم بود پس از وارد کردن ضربات به شکم کودک باعث مرگ او شد و سپس جسد او را به مدت یک ماه در یخچال نگه داشت سپس آن را به کنار سواحل انداخت.
در بررسی کالبد شکافی مشخص شد کودک براثر ضربات شدید وارد به شکم فوت کرده است. مادر او در اعتراف خود گفت: او در این رابطه گناهی ندارد و نامزد خود را قاتل او دانست. پدر اصلی کودک آقای " جوزف امروس " در گزارش خود به پلیس گفت: او ازهمسر خود که به مواد مخدر روی آورد جدا شد. او در ادامه افزود: در روز جنایت همسر سابق او در حبس به سر می برد و نمی‌تواند در این رابطه دست داشته باشد.
پلیس در پایان افزود: جسد کودک که در یک پتوی راه راه سفید و سیاه پیچیده شده بود متاسفانه توسط اب ساحل شسته شده و اثر انگشتها پاک شده است و همچنین گفت که با وجود تیم متخصص تجسس بزودی این قاتل بی رحم شناسایی خواهد شد .منبع: باشگاه خبرنگاران جوان





کدخبر: 21838 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟