مرگ پدرو مادر در برابر دیدگان پسر 13 ساله

ساعت یک و ٣٠ دقیقه بامداد سه شنبه ٢٧ بهمن ماه سال جاری ماموران کلانتری ١٠٣ گاندی در تماس رهگذران در بزرگراه شهید همت در جریان تصادف هولناک پژو پارس قرار گرفتند که خیلی زود تیم های امدادی و ماموران در محل حادثه حاضر شدند.

بررسی ها نشان داد پژو پارس با گاردریل کنار بزگراه برخورد کرده بود که گاردریل با وارد شدن به داخل خودرو راننده را که زن جوانی بود به کام مرگ کشانده بود.

این در حالی بود که در چندقدمی پژو نیز مرد جوانی به نام عباس با مرگ دست و پنجه نرم می کرد و صحنه نشان از آن داشت که این مرد پس از برخورد خودرو با گاردریل به بیرون پرتاب شده است که وی نیز در همان اقدامات پزشکی امدادگران تسلیم مرگ شد. تنها عضو این خانواده که داخل خودرو زنده ماند پسر ١٣ ساله به اسم فرید است که توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد. بدین ترتیب کارشناسان پلیس راهور با حضور در صحنه حادثه علت تصادف را سرعت بالای خودروی پرشیا اعلام کردند. بنا به این گزارش، بازپرس منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امورحنایی پس از در جریان قرار گرفتن این حادثه مرگبار دستور رسیدگی این پرونده را برای دادسرای ناحیه ٣٣ پلیس راهور اعلام کرد.

کدخبر: 21315 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟