جزئیات سقوط پسر دانشجو از پل طبیعت+عکس محل سقوط

این دانشجوی جوان که پسری ۲۲ساله بود ساعت ۵عصر امروز در برابر دیدگان وحشتزده زن،مرد،پیروجوان از پل طبیعت پایین پرید و در فضای سبز قسمت شمال به جنوب روی چمن ها افتاد و در دم جان باخت.

همزمان با جیغ ها و فریادهای شاهدان این حادثه وحشتناک گروهی در تماس با پلیس ۱۱۰ ماموران را در جریان حادثه سقوط گذاشتند و خیلی زود تیم تجسس کلانتری به همراه آمبولانس اورژانس در صحنه حضور یافتند و لا به لای جمعیتی که ترافیک سنگینی را رقم زده بودند به معاینه پسر جوان پرداخته و وقتی مشخص شد پسرجوان دیگر زنده نیست بازپرس جنایی تهران را در جریان گذاشتند.

خیلی زود بازپرس و تیمی از اداره ویژه قتل برای بررسی صحنه حادثه زیر پل طبیعت حاضر شدند.تجسس ها نشان داد که قربانی دانشجوی رشته صنایع شیمیایی دانشگاه تهران است و هیچ کس انگیزه وی از خودکشی را نمی داند.

به گزارش خبرنگار رکنا که در صحنه حادثه حاضر شده بود ماموران تحت نظر بازپرس ویژه قتل با دقت در حال بررسی چگونگی حادثه عمدی یا غیر عمدی بودن آن بودند.

از سوی دیگر توقف مردم برای تماشای این صحنه باعث ترافیک در لاین جنوب به شمال بزرگراه مدرس شده بود که رفته رفته با مدیریت پلیس راهور از بار این ترافیک کاسته شد.

این گزارش حاکیست،بازپرس منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران در این خصوص گفت:جوان خودکش از خودش وصیت نامه ای برجای گذاشته که در آن ازخانواده اش حلالیت خواسته است.

وی افزود:هنوز انگیزه مشخص نیست ماموران در حال تحقیق هستند.

کدخبر: 99054 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟