آتش سوزی گسترده در صافکاری +تصاویر

با تماس های مالک مغازه و همسایگان شاهد ماجرا با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه در خیابان افسریه، 15 متری چهارم، روبروی شهرک شهید بهشتی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 19:15 عصر دیروز زنگ ایستگاه 15 را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه تیم نجات 2 راهی محل حادثه شدند.

احمد ربیع زاده فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره اظهار داشت: در محل حادثه یک باب مغازه صافکاری و نقاشی خودرو به مساحت حدود 40متر مربع دچار آتش سوزی شده بود و دود شدید از آن به بیرون زبانه می کشید.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق و گاز مغازه با رعایت نکات ایمنی و استفاده از دستگاه تنفسی وارد شدند و با کالاهای قابل اشتعال زیادی که در انت های مغازه بر روی هم انباشته شده بود روبرو شدند.
ربیع زاده تاکید کرد: آتش سوزی در این مغازه صافکاری و نقاشی به سرعت گسترش یافته و در حال سرایت به یک دستگاه خودروی پارک شده در داخل مغازه بود که آتش نشانان به سرعت آتش سوزی را مهار کرده و خودرو را به خارج از مغازه انتقال دادند. خوشبختانه با عملیات سریع آتش نشانان از گسترش آتش سوزی و سرایت آن به اطراف جلوگیری شد و در نهایت آتش نشانان با لکه گیری و اطمینان از رفع خطر هر گونه حادثه به ماموریت خود پایان دادند.

کدخبر: 75634 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟