شلیک های بی هدف برای ترساندن اهالی روستا

سرهنگ "فرزاد اکبری" اظهار داشت: برابر اعلام اهالی یکی از روستاهای بخش دینور مبنی بر یک مورد تیر اندازی در داخل روستا توسط یک دستگاه خودروی سواری سمند، بلافاصله اکیپ گشت پاسگاه اقدام به اجرای طرح مهار و ایجاد پرده پوششی و کنترلی در چند مسیر اصلی و فرعی کرد.
وی افزود: با تلاش و جدیت انجام گرفته نهایتا یک دستگاه خودروی سمند سفید رنگ با سه نفر سرنشین در محور عباس آباد متوقف و در بازرسی از داخل خودرو تعداد پوکه اسلحه کلاش کشف و خودرو به همراه سرنشینان به پاسگاه منتقل شدند.
این مقام انتظامی گفت: پس از دستگیری و توقیف خودرو مأمورین پاسگاه دینور بلافاصله به روستای مورد بحث اعزام و در بازرسی از محل تعدادی پوکه اسلحه کلاش در محل مشاهده و کشف گردید.
سرهنگ اکبری خاطرنشان ساخت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد موضوع مربوط به اختلاف خانوادگی بین سرنشینان خودروی سمند با یکی از اهالی روستا بوده که در این خصوص پرونده تشکیل و به مقام قضایی ارسال گردید.
وی عنوان کرد: نیروی انتظامی شهرستان صحنه با اقتدار کامل با افرادی که اقدام به ایجاد ناامنی و رعب و وحشت در شهرستان کنند برخورد قاطع و قانونی می نماید.
فرمانده انتظامی شهرستان صحنه با اشاره به اینکه امنیت یک تولید اجتماعی است و شهروندان می بایست به سهم خود در تولید امنیت در جامعه با پلیس مشارکت کنند، از مردم خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 74686 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟