کشف جسد پوسیده جوان 24 ساله از یک چاه در رزن

مهران صفری روز چهارشنبه در گفت و گو باخبرنگاران افزود: فردی که در حال گذر از زمین کشاورزی و چک کردن موتور آب بوده متوجه لباسهای کناره چاه شده و پس از رصد داخل چاه قسمتی از بدن جسد را مشاهده کرده و موضوع را به پلیس 110 خبر می دهد.
وی اضافه کرد: پس از اعلام عوامل انتظامی مبنی بر سقوط یک جوان در داخل چاه تیم های امدادی هلال احمر در محل حادثه حاضر شدند.
وی توضیح داد: شواهد و قرائن حاکی از آن بود که فرد جوانی دو ماه پیش از منزل خارج شده و به خانه بازنگشته است و خانواده او با توجه به سابقه دار بودن فرد در سفرهای طولانی مدت، موضوع را به پلیس خبر نداده بودند.
وی بیان کرد: این فرد به عللی نامعلوم در یک چاه 12 متری در مزارع روستای تخت وارد شده و پس از خفگی، جسد وی بیش از دو ماه در آب قرار داشت که این امر موجب پوسیدگی اندام متوفی شده بود.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رزن اضافه کرد: تیم پایگاه سردرود به همراه دو تیم پشتیبانی بلافاصله پس از اعلام این موضوع توسط عوامل انتظامی در محل حادثه حضور یافتند ولی بعلت پوسیدگی بدن متوفی و احتمال قطعه قطعه شدن آن هنگام جابجایی، عملیات خروج جسد از چاه حدود یک و نیم ساعت طول کشید.
صفری با ذکر اینکه جسد این جوان با استفاده از گونی به خارج از چاه منتقل شد گفت: روان بودن آب چاه، جسد را به قسمتی از دیواره آن هدایت کرده و همین امر کار امداد و نجات را برای جابجایی جسد دشوار کرده بود.
شهرستان رزن با سه بخش مرکزی، قروه و سردرود، 126 روستای دارای سکنه و در مجموع با 119 هزار نفر جمعیت در 81 کیلومتری مرکز استان قرار دارد.
روستای تخت از توابع بخش سردرود شهرستان رزن است.

کدخبر: 72737 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟