آزار واذیت مهاجران توسط 7 گروه افراطی در فرانسه

گروهی از افراد با جعل هویت پلیس علاوه بر ایجاد سدی در برابر ورود کامیون های مهاجران، پول نقد و گوشی های آنها را نیز به سرقت برده اند.

پنج پسر نوجوان بین سنین 14 تا 19 روز چهارشنبه به اتهام تشکیل گروه ضد مهاجران و اعمال رفتار خشونت آمیز علیه آنها بازداشت شده اند. ارزش اموال به سرقت رفته توسط این گروه 3150 پوند تخمین زده شده است. آنها به اتهام ضرب و جرح و جعل هویت افسر پلیس در انتظار تشکیل جلسه دادگاه برای رسیدگی به اتهامات وارده شان در بولون- سور- مر بسر می برند.

از آغاز سال جدید تا کنون 7 گروه متفاوت با این هدف تشکیل شده که خود را مجاز به هر گونه رفتار خشونت آمیزی علیه مهاجران می دانند.

هزاران نفر از پناهندگان که اردوگاه جنگل کاله فرانسه را پلی برای رسیدن به بریتانیا سرزمین رویاهایشان می دانند با خطرات بی شماری در این راه مواجه هستند. همچنین فعالان ضد مهاجران صبح روز شنبه راه های ورودی به مرکز این شهر را با هدف حمایت از اروپا با سردادن شعار «تهاجم مهاجر» مسدود کرده اند.

معترضان با آتش زدن لاستیک ها و ایجاد موانعی بر سر راه مهاجران با پلیس درگیر شده اند. آنها شعارهایی همچون به «خانه ات برگرد»، «هیچ راهی وجود ندارد» را سر می دادند.

کدخبر: 62137 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟