مرگ دختربچه با خوردن شربت متادون

عقربه‌ها ساعت 9 صبح نهم دی ماه امسال را نشان می داد که با به‌صدا در آمدن تلفن بازپرس کشیک قتل، ماجرای مرموزی پیش روی قاضی مدیر روستا قرار گرفت. خیلی زود ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای افشاگری دست به کار شدند.

این تراژدی در بیمارستان قوامین رقم خورده بود و در آن دختر بچه 3/5 ساله‌ای پس از انتقالش به بیمارستان به کام مرگ فرو رفت. ماموران باتوجه به کبودی بدن و صورت دختر کوچولو از پزشکان شنیدند که مردی به نام محمد این دختر ر ابه بیمارستان رسانده و پس از آن دیگر کسی او را ندیده است.

بدین ترتیب تحقیقات پلیسی برای افشای راز مرگ هلما کوچولو آغاز شد. ماموران در همان ابتدا پی بردند که علت مرگ به خاطر مصرف شربت متادون است.

کارآگاهان در این مرحله موفق شدند پدر هلما کوچولو را شناسایی کنند و در تحقیقات از وی مشخص شد که محمد همان شوهر خاله دختر بچه است.

در ادامه تحقیقات ماموران متوجه شدند که مادر هلما به خاطر اعتیادش حدود 2 ماه است که برای ترک تحت نظر پزشکان است و دختر کوچولو و پدرش در این مدت در خانه خاله هلما زندگی می‌کنند.

پدر هلما که هنوز باور نداشت دخترش به کام مرگ فرو رفته به ماموران گفت: ساعت 3 ظهر 8 دی ماه بود که در خانه خواهر زنم خوابیدم و زمانی‌که بیدار شدم متوجه به هم ریخته شدن جعبه دارو شدم و این در حالی بود که هلما وضعیت خوبی نداشت.

وی افزود: از خاله‌اش کمک خواستم و منتظر ماندیم تا محمد به خانه بیاید و دخترم را بیمارستان برساند. در این مدت اقدامات احیا را انجام دادیم دخترم زنده بود ولی محمد وقتی به خانه بازگشت خواست خودم به بیمارستان بروم و موضوع را پیگیری کنم و فهمیدم دخترم دیگر زنده نیست.

کارآگاهان در این مرحله پی بردند که شیشه متادون به خاطر اعتیاد خاله هلما به متادون در خانه نگهداری شده و زمانی‌که همه خواب بودند این اتفاق صورت گرفته است.

تیم پلیسی در ادامه اطلاع پیدا کرد که پدر هلما در زمان تولد دخترش پول بیمارستان را پرداخت نکرده و به همین خاطر گواهی ولادت هلما را نگرفته و نتوانسته برای وی شناسنامه بگیرد.

بنا به این گزارش، بازپرس مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران پس از تحقیقات تکمیلی در این پرونده دستور دستگیری و تعقیب پدر هلما کوچولو را صادر کرد تا وی از جنبه عمومی جرم در خصوص سهل انگاری و قصور در نگهداری هلما مورد بازجویی قرار گیرد.

کدخبر: 41857 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟