به گزارش رکنا ، ساعت 11 جمعه شب ماموران پلیس آبادان در جریان تیراندازی های شبانه ای در منطقه زمین شهری آبادان قرار گرفتند و خیلی زود تیمی ازماموران کلانتری 11 در محل حاضر شدند.
ماموران با حضور در محل پی بردند ساعت 22:30 دقیقه جوان 23 ساله ای به نام احسان با پوشش نامناسبی جلوی در خانه شان نشسته بوده که یکی از مردهای همسایه همراه خانواده اش در حال عبور از جلوی این جوان بوده که به خاطر پوشش نامناسب پسر جوان در کوچه به وی اعتراض می کند.
اعتراض این مرد به پسر جوان شروع یک درگیری را کلید می زند که مرد همسایه در ادامه به خانه اش رفته و پس از دقایقی با اسلحه شکاری به سراغ احسان می رود و به سمت این جوان تیراندازی می کند که پسرخاله احسان وقتی برای میانجیگری وارد صحنه تیراندازی می شود هدف گلوله های مرد همسایه قرار می گیرد.
در ادامه این درگیری پدر احسان با اسلحه کلاشینکف از خانه اش خارج شده و برای فراری دادن مرد همسایه شروع به تیراندازی می کند و خودش نیز قبل از حضور ماموران پا به فرار می گذارد.
بنا به این گزارش، ماموران در این مرحله مرد همسایه را که باعث مجروح شدن پسرخاله احسان شده در خانه اش دستگیر می کنند و تحقیقات برای دستگیری پدر ادامه دارد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


اخبار زیر را از دست ندهید:

عکس های اقدام وقیحانه پدرخوانده با دختر پرورشگاهی/داماد تحمل نکرد

مرد بی نوا زنش را در وضعیت بد به همراه 3 مرد در باغ دید / زنش با دوست پسر دوران دانشجویی قرار داشت

خفه کردن اشتباهی پسر بچه 2 ساله قبل از جشن تولد+عکس

همخوابی های بی رحمانه تازه عروس با دوست مجرد داماد / او هر شب میهمان خانه ما بود!

فحاشی به زنان بخاطر نوع پوشش/ 12 نوجوان خاطی روانه زندان شدند

کدخبر: 224332 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟