چپ شدن خودروی پلیس آبادان در تعقیب گریز شبانه + عکس

به گزارش کنا، شامگاه دوشنبه 15 شهریور ماه سال جاری ماموران گشت کلانتری 16 شهر آبادان در حال گشت زنی در خیابان شهید منتظری بودند که با 12 جوان که سوار بر 6 موتور بودند روبرو شدند.
موتورسواران که در حالت عادی نبودند با فحاشی و حرکات مارپیچ در خیایان سعی بر قدرت نمایی و ناآرام کردن منطقه را داشتند که در این لحظه ماموران پلیسی برای پایان دادن به این سناریو به سمت موتور سواران حرکت کردند.
موتورسواران که در حالت عادی نبودند در این مرحله خودروی پلیس را دوره کردند و با فحاشی وقدرت نمایی به مسیرشان ادامه می دادند تا اینکه ماموران در این پلان اقدام به دستگیری 2 جوان موتور سوار که در حالت عادی نبودند کردند و در ادامه 5 موتور سوار پا به فرار گذاشتند.
2 پسر جوان در کلانتری ادعا کردند برای تفریح از شهر خرمشهر به آبادان آمده بودند و چون در حالت عادی نبودند شروع به فحاشی و بزرگنمایی کرده اند.
تحقیقات پلیسی ادامه داشت و ماموران کلانتری 16 آبادان ساعت 12 شب سه شنبه برای امنیت منطقه در خیابان شهید منتظری شروع به گشت زنی کردند و زمانیکه جلوی پارک رسیدند دوستان دو جوان دستگیر شده را در برابر خود دیدند.
این جوان ها با دیدن خودروی پلیس با چوب و سنگ به سمت خودروی پلیس حمله کردند و پس از درگیری کوتاه بین 3 مامور جوان و 10 جوان مسافر، این افراد سوار بر موتورهایشان پا به فرار گذاشتند و همین کافی بود تا تعقیب و گریز پلیسی کلید زده شود.
ماموران در تعقیب 2 جوان موتور سوار بودند که ناگهان راننده موتور کنترلش را از دست داده و با موتور روی زمین می افتد که راننده پلیس نیز به خاطر سرعت بالایی که داشته در این صحنه برای اینکه با 2 جوان موتور سوار تصادف نکند مسیرش را تغییر می دهد که همین باعث واژگون شدن خودروی سمند ماموران می شود.
در این مرحله 2 جوان موتور سوار جلوی خودرویی را گرفته و سوار بر آن پا به فرار می گذارند و موتورسیکلتشان را در صحنه واژگونی خودروی پلیس رها کردند.
3 مامور پلیس به کمک آتش نشانان از خودرو پیاده شدند و به صورت سرپایی مورد درمان قرار گرفتند که در گام بعدی تیم ویژه ای برای دستگیری 2 جوان فراری وارد عمل شدند و باساعت 2 بامداد چهارشنبه 17 شهریور ماه ماموران پلیس آبادان با اقدامات فنی و پلیسی موفق به زمینگیر کردن امیر و یحیی شدند.
بنا به این گزارش، تحقیقات این از متهمان که با پلیس درگیر شده اند ادامه دارد.


علی رنجکش


برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.




کدخبر: 224011 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟