انفجار یک ایستگاه لخته گیر گاز در گناوه 3 زخمی برجای گذاشت

فرماندار شهرستان گناوه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: چهار نفر در محل حضور داشتند که سه نفر آنان بر اثر این آتش سوزی زخمی شدند.
سید علی پاکنژاد افزود: شدت انفجار و آتش سوزی به حدی است که تاکنون امکان امداد رسانی به حادثه دیدگان به هیچ وجه فراهم نشده است.
به گفته وی، آتش سوزی در ایستگاه لخته گیر خط 42 اینچ گاز روستای شول واقع در 35 کیلومتری شهرستان گناوه در ساعت 12 و 30 دقیقه بامداد شنبه به وقوع پیوسته است.
حجت الاسلام عبدالحمید خدری دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم بوشهر و گناوه نیز به همراه مسوولان این شهرستان در محل حضور یافت.
این خط لوله با تدابیری که از سوی مسوولان ذیربط حاضر در محل ازجمله معاون وزیر نفت و دیگر مسوولان حوزه نفتی گچساران اتخاذ شد، بلافاصله بسته و از انتقال بیشتر گاز به محل حادثه جلوگیری به عمل آمد.
همچنین تا زمان مخابره خبر با همت نیروهای امدادی از شدت آتش سوزی کاسته شده و تلاش برای خاموش ساختن آن و امدادرسانی به زخمی شدگان این حادثه همچنان ادامه دارد.
شهرستان گناوه در 120کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر واقع شده و تأسیسات و شرکت های نفتی بسیاری در این منطقه وجود دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 180435 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟