روز سرنوشت‌ساز فوتبال ایران

رکناورزشی: امروز دوشنبه در شرایطی آخرین روز از ثبت نام انتخابات فدراسیون فوتبال را شاهد خواهیم بود که همچنان تا یک روز مانده به پایان ثبت نام نفرات صاحب نامی برای ریاست و البته کاندیدا شدن برای پست هیات رییسه فدراسیون فوتبال ثبت نام نکرده اند.

تاکنون تنها فرد صاحب نام عزیزالله عزیزمحمدی بوده و سایر نفرات نامدار وارد این چرخه نشده‌اند. در روز پایانی اسامی مختلفی برای حضور در انتخابات پست ریاست به نظر می رسد وارد چرخه شوند و از محمد مهدی نبی، مهدی تاج، میرشاد ماجدی، حیدر بهاروند، بهرام رضاییان و منصور قنبرزاده به عنوان چهره های شاخص نامبرده می شود که به احتمال فراوان وارد این عرصه شوند. 

اینکه این نفرات با چه ترکیب و چینشی راهی انتخابات خواهند شد خود علامت سوال بزرگی است و برخی نیز منتظرند تا کاندیدا مدنظر شهاب عزیزی خادم رو بشناسند و به نوعی در انتظار هستند که چه کسی مورد وثوق رییس معزول فدرلسیون فوتبال خواهد بود. 

نایب رییسان احتمالی و چینش سایر نفرات هم برای رییس شدن بسیار حائز اهمیت است و جالب است که در آخرین اقدام میرشاد ماجدی نایب رییسی بهاروند رو نپذیرفته تا به نوعی جنگی داخلی در فدراسیون فوتبال و ائتلاف چندین ماهه ماجدی و بهاروند شکل بگیرد. 

به هر شکل ممکن در آشفته بازار فدراسیون فوتبال بسیاری در انتظار ۸ شهریور و برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال نشسته‌اند تا تکلیف این فدراسیون مشخص شود و تیم ملی فوتبال که بدترین روزهای تاریخ رو سپری می کند هرچه زودتر تکلیفش مشخص شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 802184 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟