دستگیری سارق خودرو کمتر از چندساعت

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "کرم یوسف وند" ، در توضیح این خبر گفت: ساعت ۵ بعد از ظهر ۱۷ آذر کاراگاهان گشت اداره نهم پلیس آگاهی در اتوبان آزادگان به خودروی تیبایی مشکوک شدند. گارآگاهان بلافاصله پلاک خودرو را استعلام کرده و در پاسخ دریافتند که خودروی تیبا در محدوده میدان شهدا چند ساعت قبل به سرقت رفته است.

وی افزود: با مشخص شدن این موضوع، افسرگشت به سرنشین تیبا دستور ایست دادا اما راننده به محض اطلاع از حضور پلیس اقدام به فرار کرد. او با افزایش سرعت وارد بزرگراه تندگویان شمال شد و در حین فرار به صورت عمد با ایجاد خسارت به چندین دستگاه خودروی عبوری، باعث رعب و وحشت شهروندان شد.

معاون پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: درنهایت خودروی تیبا پس از طی مسافتی از مسیر منحرف و پس از برخورد با جدول متوقف شد. راننده خودرو، پس از توقف، این بار به صورت پیاده متواری شد که اعضای اکیپ به تعقیب وی پرداختند. پس از شلیک3 تیر هوایی،موفق به دستگیری متهم جوان شدند.

سرهنگ کارآگاه یوسف وند در پایان خاطرنشان شد: در ادامه بررسی ها مشخص شد متهم سوابق متعددی در زمینه سرقت خودرو و فروش مواد مخدر دارد.متهم جوان در اختیار کاراگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار داده شد و تحقیقات برای مشخص شدن سایر جرایم احتمالی او ادامه دارد.

کدخبر: 751701 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟