قطع فوری اعضای بدن در غزه به دستور تلخ پزشک ها + جزییات تکاندهنده

دکترهای بیمارستان‌های نوار غزه می‌گویند به دلیل کمبود امکانات مجبور هستند به دلایل جزئی در شرایط غیر بهداشتی مجروحان را قطع عضو کنند.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پزشکان اعلام کرده‌اند که در شرایط غیر انسانی مجبور هستند برای نجات جان مجروح‌های بی‌شمار حملات رژیم صهیونیستی بجنگند. در اطلاعیه‌هایی شوکه کننده آنها گفته‌اند به دلیل کمبود تجهیزات و داروهای لازم برای جلوگیری از عفونت "بدون دلیل" مجبور هستند زخمی‌ها را قطع عضو کنند. زخمی‌ها مجبور هستند بدون بیهوشی تحت این جراحی قرار بگیرند چون داروی بیهوشی بسیار کمیاب است. 
بیمارهای بیمارستان‌ها، حتی آنهایی که سرطان دارند به خانه فرستاده شده‌اند تا جا برای مجروحان حملات وحشیانه اسرائیل باز شود. 
دکتر محمد متر متخصص ارتوپدی در بیمارستان شفای غزه می‌گوید: ما در شرایطی غیر انسانی روی جراحت‌های شدید کار می‌کنیم. با اینکه نیروهای درمانی ما بسیار ماهر هستند و با جان و دل کار می‌کنند آخر سر زیر فشار کار از حال می‌روند. 
رئیس خدمات درمانی غزه عاجزانه از سرتاسر دنیا درخواست کمک کرده است. او گفته: صدها بیمار داریم که به شدت نیاز به جراحی و درمان دارند. این کار به تامین طولانی مدت منابع درمانی نیاز دارد. 
طبق اعلام کارشناس‌ها، بیش از 1500 مجروح تحت درمان در بیمارستان‌های غزه هستند که از این تعداد 1359 نفر با سلاح گرم مجروح شده‌اند. حال 75 نفر از این تعداد بسیار وخیم گزارش شده است. نیروهای رژیم صهیونیستی جلوی ورود کمک‌ها به غزه را در بیشتر موارد گرفته است.

 

کدخبر: 380905 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟