شوخی بامزه دو جوان در اتوبان قم صدا و سیما را غافلگیر کرد + فیلم
حجم ویدیو: 3.54M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01

درحالی‌که سرنشین دیگر با خنده و تمسخر، از راننده و اتومبیل و آزادراه فیلمبرداری می‌کرد. نمایش این ویدیو در ابتدا تماشاگران سیما را در بهتی ناباورانه فروبرد. چگونه ممکن است راننده‌ای چنین جسور و بی‌محابا دنده عقب با سرعت 120 کیلومتر در لاین سرعت آزادراه بتازد و از این شاهکار خود فیلم هم بگیرد و آن را گستاخانه به نمایش بگذارد؟!


اما روی دیگر این ویدیو که به نمایش درنیامده، از واقعیت غافلگیرکننده دیگری خبر می‌دهد. و حالا این سیماست که غافلگیر می‌شود؛ گوینده‌ درحالی با آب و تاب حرکت این دو جوان را با کنایاتی سرزنش‌آمیز نقد می‌کند که خبر ندارد اتومبیل از طریق چرخ‌های جلو توسط یک یدک کش با ارتفاع کمی از آسفالت درحال حمل است و راننده و سرنشین کنار دستش در واقع ژست راندن با دنده عقب را به تصویر کشیده‌اند.

و این‌چنین است که خبرگزاری وابسته به صدا و سیما فریب شوخی دوجوان را می‌خورد و این نه اتومبیل 206 در آزادراه تهران - قم است که می‌تازد، چون کیلومترشمار اتومبیل بر نقطه صفر ایستاده و این صحنه نیز نه شکار نمونه یک سرعت دیوانه‌وار که فقط شوخی دو جوان است که شهروندی از قم آن را فرستاده و باشگاه خبرنگاران جوان نیز فریب‌خورده از این ویدیو، آن را گزارش یک حرکت دیوانه‌وار در آزادراه تهران - قم قلمداد می‌کند.

کدخبر: 62221 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟