هک مرکز پژوهش‌های هسته‌ای نیروگاه اسرائیل/ شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی

با گذشت 194 روز از جنگ در غزه، بامداد امروز( چهارشنبه )  مناطق مختلف مسکونی آماج حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی است .

طبق آخرین آمار وزارت بهداشت غزه، تاکنون 33843 شهید و 76575 نفر دیگر زخمی شده‌اند. بمباران خانه‌های مسکونی نیز از اواخر شب گذشته تا بامداد امروز حداقل سه مرتبه تکرار شده است.

تک‌تیرانداز مقاومت نظامی صهیونیست را از پای درآورد

عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد یکی از تک‌تیراندازان این جنبش یک نظامی صهیونیست را در بیت‌حانون واقع در شمال هدف قرار داده است.

 7 شهید در بمباران خانه‌ای در اردوگاه یبنا

در بمباران خانه‌ای در اردوگاه «یبنا» در مرکز شهر رفح تاکنون شهادت هفت نفر از جمله چهار کودک تأیید شده است؛ پیکر شهدا به بیمارستان «الکویت» رفح منتقل شده است.

به‌نوشته خبرگزاری شهاب، سازمان امدادرسانی غزه نیز اعلام کرد که نیروهای امدادی همچنان در حال آواربرداری خانه و بیرون کشیدن پیکر شهدا و مجروحین هستند.

 2 شهید و 9 مفقودی در بمباران خانه‌ای در الشجاعیه

در بمباران خانه‌ای در منطقه «الشجاعیه» در شرق غزه نیز تاکنون 2 نفر شهید شده‌اند و همچنان 9 نفر زیر آوار مانده‌اند و امدادگران در تلاش برای خارج پیکر بی‌جان یا مجروح آن‌ها هستند.

بمباران خانه‌ای با 40 ساکن

جنگنده‌های ارتش اشغالگر یک خانه در محله «المشاهره» واقع در مرکز شهر غزه را هدف قرار دادند، خانه‌ای که نزدیک 40 نفر در آن زندگی می‌کردند. هنوز آمار شهدا و مجروحان این جنایت منتشر نشده است و نیروهای امدادی در حال آواربرداری هستند.

دوران قلدری اسرائیل تمام شده است

«عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس گفت: تروریسم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در نوار غزه، به نگارش فصل جدیدی منجر خواهد شد و هر چیزی بعد از آن با قبل متفاوت خواهد بود.

وی گفت: قلدری یا گردن‌کلفتی و ایجاد هرج‌ومرج در منطقه از سوی رژیم اشغالگر بدون آنکه مسئولیت چیزی را بپذیرد یا کسی او را کنترل کند؛ دیگر به پایان رسیده است.

حزب‌الله یک خودروی ارتش صهیونیستی را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که یک خودروی ارتش صهیونیستی را در بدو ورود به منطقه «المطله» در نزدیکی مرز لبنان هدف قرار داده است که تمامی نظامیان داخل آن کشته و یا زخمی شدند.

شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی

بر اساس اعلام منابع عبری ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به مراکز نظامی و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

 رسانه‌های صهیونیستی همچنین اعلام کردند که بیش از 20 راکت به الجلیل شلیک شده است.

 رسانه‌های اسرائیلی اذعان کردند که در حملات موشکی به کریات شمونه خسارت‌هایی به زیرساخت‌های آن وارد شده است.

هک مرکز پژوهش‌های هسته‌ای نیروگاه «دیمونا»

یک رسانه اسرائیلی خبر داد هکرها توانسته‌اند به نهادهای مهم اسرائیلی نفوذ کنند و داده‌هایی حساس به دست آورند.

شبکه «الجزیره» به نقل از هاآرتص خبر داد این گروه هزاران سند منتشر کرده و گفته‌ بعد از نفوذ به وزارت جنگ اسرائیل به آن‌ها دست یافته‌ است.

براساس این گزارش، این هکرها همچنین توانسته‌اند به سامانه‌های مرتبط با وزارت دادگستری رژیم اسرائیل و تأسیسات پژوهش‌های هسته‌ای در نیروگاه دیمونا نفوذ کنند.

روزنامه اسرائیلی «اسرائیل هیوم»، هفته گذشته خبر داده بود که هکرها به وزارت جنگ اسرائیل نفوذ کرده‌اند و اطلاعات حساسی به دست آورده‌اند.

این رسانه اسرائیلی گزارش داده بود که برخی اسناد مربوط به قراردادهای وزارت جنگ اسرائیل بوده و اطلاعات مذکور در برخی صفحات به ازای 50 رمزارز بیتکوین برای فروش قرار داده شده‌اند.

هکرها همچنین گفته‌ بودند اطلاعات بسیاری به دست آورده‌اند و خواستار آزادی 500 اسیر فلسطینی هستند.

 

کدخبر: 989259 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟