سنگ اندازی 8 ساله میرسلیم برای دریافت مجوز ساخت یک هتل مجلل در شمال تهران!

 عصر ایران به نقل از اقتصادآنلاین، در ادامه آورده است ، علی اصغر امیری با اشاره به ساخت هتلی بزرگتر و مدرنتر از اسپیناس پالاس در منطقه ولنجک تهران گفت: هشت سال برای دریافت مجوز این هتل انتظار کشیدیم و با موانع متعدد مثل سنگ اندازی مصطفی میرسلیم روبرو شدیم اما مصمم هستیم هتلی مجلل تر از هتل های دبی و ترکیه در تهران بسازیم.   

 وی که در سمینار انتقال تجربه صنعتگران و کارآفرینان به میزبانی دانشکده مدیریت صنعتی و فناوری دانشگاه تهران  سخن می گفت، حضور تیم فوتبال باشگاه النصر عربستان و کریستیانو رونالدو در هتل اسپیناس پالاس را بسیار خاطره انگیز ذکر کرد و افزود: عاشقان رونالدو برای دیدار با او به هتل هجوم آوردند و به ابنیه و امکانات هتل خسارت زیادی زدند که هنوز به طور کامل ترمیم نشده است.  

این کارآفرین حوزه گردشگری تاکید کرد: مقصر خسارت ها و اتفاقاتی که مشتاقان رونالدو در هتل اسپیناس رقم زدند جوانان نبودند زیرا آنها برای  مختصر دلخوشی و شادی به هتل سرازیر شده بودند، جوانان عاشق جشن و شور و شادی هستند اما چنین امکانی برایشان فراهم نیست.

علی اصغر امیری، بزرگترین معضل امروز کشور را استهلاک عمر و فرصت ها دانست و گفت: دولتمردان، شیپور را از سر گشادش می نوازند و معیشت و رفاه مردم را به دلار و سوخت گره زده اند.

 

 

کدخبر: 977573 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟