حضور مسئولین و شخصیت های سیاسی کشور در پای صندوق اخذ رای + عکس و فیلم

به گزارش ایسنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در اولین دقایق فرآیند رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در حسینیه امام خمینی (ره) رای خود را به صندوق سیار ۱۱۰ انداختند.

رئیس‌جمهوری رأی خود را به صندوق انداخت

رئیس جمهوز

رئیس‌جمهوری در اولین ساعات آغاز فرآیند رای‌گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، رای خود را به صندوق ستاد انتخابات کشور انداخت.

 سیدابراهیم رئیسی امروز - ۱۱ اسفند - در نخستین ساعات آغاز فرآیند رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در ستاد انتخابات کشور رای خود را به صندوق انداخت.

وزیر کشور

احمد وحیدی امروز - ۱۱ اسفند - در اولین دقایق فرآیند رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در ستاد انتخابات کشور رای خود را به صندوق انداخت.

حضور القاصی در ستاد انتخابات کشور

القاصی

علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران با حضور در ستاد انتخابات کشور رای خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را به صندوق انداخت.

سردار حاجی‌زاده: حضور مردم در انتخابات پُر کردن خشاب نیروهای مسلح است

سردار حاجی زاده

سردار امیرعلی حاجی زاده در اولین دقایق آغاز فرآیند رأی‌گیری انتخابات «مجلس شورای اسلامی» و «مجلس خبرگان رهبری» در انتخابات شرکت کرد و گفت: شرط کافی برای حفظ امنیت و ایستادن قدرتمندانه مقابل دشمن، حضور مردم، همگرایی، وحدت و یکپارچگی است.

وی با بیان اینکه یکی از عوامل مهم امنیت، حضور مردم در پای صندوق‌های رای است، اظهار داشت: از کسانی که هنوز تردید دارند و تصمیم نگرفتند خواهش می کنیم غفلت نکنند و پای صندوق های رای بیایند.

فرمانده هوافضای سپاه ادامه داد: یک روزی باید سلاح دست می گرفتیم و مقابل دشمنان می ایستادیم امروز هم با حضور در صندوق های رای همین کار را می کنیم.

حاجی زاده تاکید کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای امنیت‌زا و پر کردن خشاب نیروهای مسلح و پر کردن مشت نیروهای مسلح است؛ مردم غفلت نکنند بیایند.

وی گفت: آمدن مردم زنده بودن کشور را نشان می دهد و حتما تولید امنیت و قدرت می کند.

قالیباف رای خود را به صندوق انداخت

محمدباقر قالیباف

محمدباقر قالیباف در ساعات اولیه صبح امروز (جمعه) با حضور در شعبه اخذ رای واقع در مرتضی علی(ع) واقع در محله هرندی تهران رای خود را برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و شششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به صندوق انداخت.

قالیباف: تنها پنجره تقویت نقاط قوت و حذف نقاط ضعف شرکت در انتخابات است

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز جمعه، ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ پس از حضور در پای صندوق رأی و شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در تکیه‌گاه آقا مرتضی علی(ع) محله هرندی و انجام فرایند انداختن آرای خود به صندوق در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که بارها بر این موضوع تأکید کرده ایم، شرکت در انتخابات و مشارکت در انتخابات تضمین امنیت ملی ما و حفظ منافع ملی کشور است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآور شد: اگر در زمان دفاع مقدس و در آن شرایط سخت، رزمندگان در میدان های نبرد با خون خود از کشور و انقلاب اسلامی دفاع کردند، بدون شک امروز هر رأیی که در صندوق رأی ریخته می شود به نوعی جایگزین همان مجاهدت های روزهای دفاع مقدس است.

وی در ادامه با اشاره به نکته دیگری که حضور پای صندوق رأی را واجب می کند، اظهار داشت: نکته دوم که ضرورت مشارکت را برای همه ما به عنوان یکایکی ایرانیان تکلیف می کند این است که ما حتما نقاط قوت و ضعفی داریم از این رو باید بدانیم برای ایجاد تحول، تقویت نقاط قوت، حذف نقاط ضعف و حل مشکلاتی که امروز در جامعه می بینیم و از آن رنج می بریم، تنها پنجره ای که می تواند این تحول را ایجاد کند، انتخابات است.

رئیس قوه مقننه در پایان تأکید کرد: ما با یک انتخابات شایسته می توانیم تغییر ایجاد کنیم و مسیر کارآمدی نظام در ابعاد مختلف را رقم بزنیم که ان‌شاءالله منجر به تقویت نظام اسلامی، حل مشکلات مردم و پیشرفت ایران عزیز ما باشد.

رئیس قوه قضاییه با حضور در مسجد جامع لویزان، آراء خود را به صندوق انداخت

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای صبح امروز با حضور در انتخابات‌های مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی رای خود را به صندوق انداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جمع خبرنگاران: حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اشخاصی که از نظر آنها شایستگی «قانونگذاری» و «نظارت بر اجرای قوانین» و «رأی اعتماد دادن به کابینه دولت» را دارند، واجد اثرات مثبت و مطلوبی در عرصه‌ها و ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی خواهد بود

بدون تردید حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات امروز، علاوه بر افزایش اعتبار کشور و خوشحالی و مسرّت دوستان ایران اسلامی سبب یأس و ناامیدی بیشتر دشمنان و شیاطین خواهد شد

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، صبح امروز جمعه یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ در اولین ساعات آغاز رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور در مسجد جامع لویزان در کنار سایر مردم، آراء خود را به صندوق انداخت.

رئیس قوه قضاییه، سپس طی مصاحبه‌ای در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اشخاصی که از نظر آنها شایستگی «قانونگذاری» و «نظارت بر اجرای قوانین» و «رأی اعتماد دادن به کابینه دولت» را دارند، واجد اثرات مثبت و مطلوبی در عرصه‌ها و ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی خواهد بود.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: بدون تردید حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات امروز، علاوه بر افزایش اعتبار کشور و خوشحالی و مسرّت دوستان ایران اسلامی سبب یأس و ناامیدی بیشتر دشمنان و شیاطین خواهد شد.

رئیس عدلیه با اشاره به تدابیر اتخاذ شده برای پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی و افزایش سلامت و امنیت انتخابات، گفت: قوه قضاییه از ماه‌ها پیش، «ستاد پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم انتخاباتی» را با عضویت مسئولان دستگاه‌های ذیربط تشکیل داد و در آن ستاد تدابیر لازم برای افزایش امنیت و سلامت انتخابات اتخاذ شده است؛ همچنین مقامات قضایی مربوطه، دادستان‌ها و قضات کشیک ما کاملا آماده هستند تا به محض وصول گزارشی ناظر بر وقوع تخلف یا جرائم انتخاباتی، در اسرع وقت به موضوع ورود کنند و اقدامات مقتضی را به عمل آورند.

وی پس از مصاحبه در جمع خبرنگاران حاضر در این شعبه اخذ رأی، مصاحبه‌ای اختصاصی را نیز با رادیو قرآن انجام داد و اظهار کرد: مطابق با آموزه‌های قرآنی، انسانِ دارای هدف، نسبت به محیط پیرامونی و سرنوشت خود بی‌تفاوت نیست؛ طبعاً یکی از مسائل مهم که به سرنوشت کشور و نظام و آحاد مردم مربوط است، مقوله انتخابات می‌باشد؛ فلذا حضور پرشور و حداکثری مردم در این انتخابات، بیانگر آن است که آنها نسبت به سرنوشت و آینده خود و کشور، بی‌تفاوت نیستند و خود را در قبال این مقولات، مسئول می‌دانند.

رئیس قوه قضاییه، تصریح کرد: مردم ما با رویکردی دین‌محور، ملی‌گرایانه و مبتنی بر آینده‌نگری و دشمن‌شناسی و دوست‌شناسی، در انتخابات شرکت می‌کنند و بر اهمیت مقوله انتخابات در نظام جمهوری اسلامی و نگاه دنیا به این انتخابات، وقوف دارند.

رئیس عدلیه تصریح کرد: امیدواریم که اشخاص منتخب مردم پس از رأی آوردن و قرار گرفتن در کرسی های حساس، به وظایف و تکالیف خود درست عمل کنند و بدانند که مردم انتظار پیشرفت و ترقی هر چه بیشتر کشور در حوزه‌های امنیتی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را دارند.

رضایی رای خود را به صندوق انداخت

محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت صبح امروز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در اولین دقایق فرآیند رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با حضور در حسینیه ارشاد رای خود را به صندوق انداخت.

وزیر اقتصاد در مسجد لرزاده رای خود را به صندوق انداخت

وزیر اقتصاد

شعبه مسجد لرزاده که از دقایق اولیه آغاز رای گیری کارش را آغاز کرده است، دقایقی قبل میزبان احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی برای انتخاب نمایندگان مورد نظر این عضو دولت، در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان قانون اساسی بود.

وزیر اقتصاد با حضور در پای صندوق رای در گفت‌وگو با خبرنگاران تاکید کرد: تحقق ایران قوی و اقتصاد قوی در کشور ما منوط به همکاری دولت و مجلس است و اگر یکی از این دو نهاد مسیر ریل گذاری ایران قوی را بخواهد انجام دهد؛ تجربه نشان داده که میسر نخواهد شد.

وی افزود: تجربه مجلس یازدهم نشان داد تصویب برخی قوانین در ریل گذاری اقتصادی بسیار موثر بود از جمله تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار تا تعیین تکلیف قانون بانک مرکزی بعد از 50 سال.

وی تاکید کرد: مسیر آینده ایران قوی از همگرایی دولت قوی و مجلس قوی عبور می‌کند.

حضور حجت‌الاسلام ناطق‌نوری در انتخابات

ناطق نوری

حجت‌الاسلام علی اکبر ناطق نوری رئیس مجلس دوره پنجم با حضور در حسینیه ارشاد، رای خود را برای انتخاب نمایندگان تهران در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری به صندوق انداخت.

محمدرضا عارف در انتخابات شرکت کرد

محمدرضا عارف

محمدرضا عارف نماینده مجلس دهم و معاون اول دولت اصلاحات به همراه همسرش با حضور در حسینیه جماران، رای خود را برای انتخاب نمایندگان تهران در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری به صندوق انداخت.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری رای خود را به صندوق انداخت

رئیس دفتر رئیس جمهور

غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری با حضور در ستاد انتخابات کشور، رای خود را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به صندوق انداخت.

آیت‌الله جنتی رأی خود را به صندوق انداخت

آیت الله جنتی

آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان صبح امروز جمعه ۱۱ اسفند با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان، رای خود را در صندوق‌های رای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انداخت.

سخنگوی شورای نگهبان: انتخابات آیین شکرگذاری استفاده از حق تعیین سرنوشت است

طحان نظیف

هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان صبح جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ پس از انداختن رای خود در صندوقهای رای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سخنان کوتاهی گفت: روز انتخابات روز جشن مردم سالاری دینی است و انتخابات آیین شکرگزاری استفاده از حق تعیین سرنوشت است که ملت ایران ۴۵ سال است از این حقِ انتخاب استفاده کرده‌اند و همواره با حضور در صحنه موجبات ناراحتی بدخواهان و دشمنان خود را فراهم کردند و به طور میانگین هر سال یک بار پای صندوق های رای حاضر شده‌اند.

وی افزود: امیدواریم در این انتخابات نیز شاهد حضور پرشور ملت ایران برای استفاده از حق خدادادی در انتخابات باشیم.

حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد در محل اخذ رای

انتخابات مجلس

حضور محمدحسن صادقی‌ مقدم در پای صندوق رای

صادقی مقدم انتخابات مجلس

عضو حقوقدان شورای نگهبان: شورای نگهبان با بیش از ۲۳۰ هزار ناظر به مردم ایران اطمینان می‌دهد که از آرای آنان صیانت خواهد کرد.

حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین درویشیان، معاون ویژه رئیس جمهوری در امر مبارزه با فساد در پای صندوق رای

انتخابات مجلس

حضور علی مطهری در حسینیه ارشاد برای شرکت در انتخابات

انتخابات مجلس

حضور «سید حسن خمینی» پای صندوق رای

حضور علی لاریجانی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری

علی لاریجانی

علی لاریجانی در ساعات اولیه رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور در آستان مقدس حضرت صالح بن موسی الکاظم(ع)، آراء خود را به صندوق انداختند.

اسلامی در انتخابات

محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با حضور در مسجد جامع لویزان،‌ رای خود را به صندوق انداخت.

منصوری: کوچک‌ترین مشکل فنی و امنیتی در روند انتخابات وجود نداشته است

حسن منصوری

محسن منصوری صبح امروز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ پس از شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: انتخابات یک عرصه مبارزه و رقابت است. در نگاه کلان آن، یک طرف این جبهه دشمن مستقر می‌شود که جوری طراحی می‌کند تا تداعی شکاف بین مردم و حاکمیت در ذهن ها متبلور شود، اما انصافا بیایند و ببینند که در گوشه و کنار کشور شاهد چه حضوری هستیم.

وی در ادامه گفت: می‌بینید در چندهزار شعبه اخذ رای فرآیند انتخابات در کل کشور در حال برگزاری است، اما کوچک‌ترین مشکلی نه از لحاظ فنی و نه از نظر امنیتی در روند انتخابات وجود نداشته و این نشان‌دهنده یک ساماندهی بزرگ، دقیق و کارشناسانه برای این موضوع است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با تشکر از دست‌اندکاران برگزاری انتخابات در وزارت کشور، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، شورای نگهبان، دستگاه‌های نظامی و انتظامی و امنیتی، بیان کرد: دقت نظر، نظم و کار قاعده‌مندی که در حال انجام است، قابل تقدیر و تشکر است.

سخنگوی دولت: باید حق انتخابمان را خودمان استیفا کنیم

علی بهادری جهرمی صبح امروز جمعه 11 اسفند 1402 پس از انداختن رای خود به صندوق در مسجدالنبی تهران، درباره اهمیت انتخابات اظهار کرد: همه شئون زندگی از فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و ... توسط مجلس تعیین می شود.

وی اضافه کرد: شما کرسی تصمیم‌گیری در همه ساحات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و حتی خانوادگی را به نماینده مجلس می‌دهید. مردم با رای دادن حق خود را به امانت به نمایندگان مجلس می‌دهند تا چگونه مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... در کشور حرکت کند.

سخنگوی دولت همچنین گفت: برای همین مردم باید هزاران برابر بیشتر از کارهای شخصی درباره کاندیداها تحقیق کنند و پای صندوق رای حاضر شوند، چون اگر ما برای خود تصمیم نگیریم دیگران برایمان تصمیم خواهند گرفت پس باید حق انتخابمان را خودمان استیفا کنیم.

مخبر: سرنوشت ایران قوی از دل تک تک این آرا رقم می خورد

محمد مخبر

محمد مخبر  معاون اول رئیس جمهور که آرای خود را در حوزه اخذ رای واقع در امامزاده صالح (ع) تهران به صندوق انداخت، گفت: وقتی رهبری معظم انقلاب از انتخابات به عنوان خیر کثیر یاد می کنند، باید در این مسیر از یکدیگر سبقت بگیریم، چه در کیفیت انتخاب اصلح و چه در حضور حداکثری و به موقع که نشان از بصیرت دارد.

معاون اول رئیس جمهور خاطر نشان کرد: رای بالا و البته با شناخت دقیق، مجلس شورای اسلامی و خبرگان قوی را می سازد و این نهادهای ارزشمند، برای رسیدن به قله های پیش رو، ایران استوار و قدرتمند را یاری گر خواهد شد.

مخبر همچنین با اشاره به حضور پرشور جوانان و رای اولی ها خاطر نشان کرد: دهه هشتادی ها و جوان ها اگر از ریش سفیدان انقلاب بصیرتر نباشند، کمتر نیستند و امروز شاهدیم چگونه در صف های اخذ رای، چهره های جوان، پویا و امیدوار به آینده موج می زنند.

فرآیند رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

آیت‌الله جنتی: ملت بزرگ ایران از سال‌های دور به کوری چشم دشمنان پای انقلاب ایستاده‌اند

آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان صبح امروز جمعه ۱۱ اسفند با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان پیش از آن که رای خود را به صندوق‌های رای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیندازد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خداوند را شاکریم که ملت بزرگ ایران از سال‌های دور به کوری چشم دشمنان پای انقلاب ایستاده‌اند.

وی گفت که مردم علی‌رغم مشکلات، صادقانه در صحنه‌ها حضور پیدا می‌کنند و پیروزی به دست می‌آورند که نمونه آن پیروزی در هشت سال جنگ تحمیلی است.

دبیر شورای نگهبان در پایان صحبت‌هایش به مردم بزرگ ایران سلام و درود فرستاد و برای آن‌ها آرزوی سربلندی و موفقیت کرد.

آیت‌الله حنتی لحظاتی نیز به گفت‌وگو با دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات پرداخت و از زحمات و تلاش‌های آن‌ها قدردانی کرد.

علم‌الهدی: این بار نیز مردم با حضور در انتخابات، دشمن را شکست خواهند داد

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی امروز ۱۱ اسفندماه با حضور در مسجد شهدای مشهد پس از شرکت در انتخابات، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همیشه در تمام بحران‌های این نظام و انقلاب در طی ۴۵ سال، این مردم بودند که به صحنه آمدند و هر زمان با حضور مردم در صحنه، دشمن ما شکست خورده است.

وی افزود: مسئله انتخابات نیز همین گونه است. دشمن برای انتخابات فعلی طمع کرده بود که با وجود بعضی از مشکلات، مردم در انتخابات شرکت نمی‌کنند و این موضوع را وسیله‌ای در ارزیابی خود قرار می‌داد که مردم از همراهی نظام کنار رفته‌اند تا تهاجم خود را به نظام جدی‌تر کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: ان‌شاءالله مردم این دفعه نیز مانند همیشه دشمن را شکست داده و آن را ناامید خواهند کرد. امیدواریم با فعالیت و زحمات کارگزاران انتخابات و همت مردم در این انتخابات دشمن کاملا ناامید شده و در این مرحله نیز مانند تمام مراحل شکست بخورد.

استاندار تهران رای داد

استاندار ایران

استاندار تهران :گزارشی از تخلف انتخاباتی نداشتیم

علیرضا فخاری در شعبه انتخابیه مسجد رسول نازی آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز می‌خواهیم فرصت جدیدی را برای آینده کشور فراهم کنیم.همکاران ما از ساعات اولیه صبح امروز پای صندوق رای رفتند و اسناد و مدارک و صندوق های رای و لوازمی که برای احراز هویت رای دهندگان لازم است، را آماده کرده اند.

وی ادامه داد: از ساعت ۶ و نیم صبح ما در سراسر استان آماده بودیم و از شهرها در روستاها و در مناطقی که صعب العبور و در مناطق برف گیر در شمال شرق و شمال تهران همه دوستان حاضر شدند.

وی ادامه داد: در استان تهران ۶۸۱۱ شعبه اخذ رأی داریم که دو صندوق اخذ رای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان هستند و ۵ هزار صندوق از این تعداد متعلق به شهر تهران است و ما برای ۳۶۴۷ نفر داوطلب تهران امروز ظرفیت فراهم کرده ایم که ان‌شاءالله مردم به آنها رای خواهند داد.

فخاری افزود: تهران به عنوان یکی از بزرگترین شعبات رای گیری در سراسر کشور است و مجموعه عوامل اجرایی و تامین کننده تا آخرین ساعات رای گیری در کنار مردم هستند.

استاندار تهران گفت: گزارشی از تخلف نداشتیم. همکاران ما در هیات اجرایی و نظارت در رصدهایی که داشته اند با موضوعاتی برخورد کرده اند که هنوز به قطعیت یافتن تخلف نرسیده ایم. طبیعی است کارگروه‌های که وظیفه رسیدگی به تخلف را دارند، اگر تخلفی انجام شود آن را ثبت و ضبط  و به آن رسیدگی می کنند.

روحانی رأی خود را به صندوق انداخت

حسن روحانی

حسن روحانی با حضور در یکی از مدارس منطقه ۱، آرای خود را به صندوق اخذ رأی انداخت.

همتی در انتخابات شرکت کرد

عبدالناصر همتی

عبدالناصر همتی رئیس اسبق بانک مرکزی و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ به همراه همسرش با حضور در حسینیه جماران، رای خود را برای انتخاب نمایندگان تهران در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری به صندوق انداخت.

کرباسچی در انتخابات شرکت کرد

کرباسچی

غلامحسین کرباسچی فعال سیاسی با حضور در حسینه ارشاد در انتخابات دوازدهمین پوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری شرکت کرد و آرای خود را به صندوق انداخت.

احمد خمینی: حضور در انتخابات تکلیفی برای همه است

احمد خمینی

حجت الاسلام سیداحمد خمینی از اعضای بیت امام خمینی (ره) بعد از شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در جمع خبرنگاران در حسینیه جماران گفت: در این دوره از انتخابات، شور و شوقی را بین دوستان و هم نسل‌ هایم ندیدم که امیدی برای تغییر از دل صندوق رای داشته باشند.

وی ادامه داد: ایجاد موجی در جامعه به تفکر نو و تغییر نیاز دارد تا جوانان لمس کنند کاندیداها به دنبال تغییر هستند، نه اینکه صرفا شاهد نام‌هایی باشند که به گوشش شان نخورده و وعده وجود داشته که هیچ وقت مطرح نشده و هر وقت هم که پای صندوق رای آمدند موفق به تغییر دلخواهشان نشدند.

احمد خمینی بیان کرد: امیدواریم در انتخابات های آینده شاهد حضور کاندیداهای مختلف از تمامی جناح ها باشیم و دیگر یاس و ناامیدی را نبینیم؛ انتخابات بستری است که تغییر و مسیر درست رفتن و نظارت مردم بر حاکمان و مسئولان از دل آن رخ می دهد، پس نباید انتخابات را تک جناحی و تک حزبی کنیم.

وی یادآور شد: وقتی در سال های گذشته علی رغم افزایش مشارکت تغییری حاصل نشد، نتیجه آن ناامیدی است، لذا اگر قرار باشد با مشارکت بالا شرایط همچون قبل و یا با تغییر اندک باشد پس دیگر امیدی به تغییر نیست و شرکت در انتخابات کاهش پیدا می کند.

وی در عین حال بیان کرد: در این شرایط می توان با رای اعتراضی گفت این رویه غلط است؛ شرکت در انتخابات نشان دهنده حمایت از نظام و جمهوری اسلامی است.

احمد خمینی تاکید کرد: حضور در انتخابات تکلیفی برای همه و حق ما برای انتخاب فردای کشور و آینده فرزندانمان است. این کوچکترین حق ما از دموکراسی و جمهوری است که امام و رهبری انقلاب همواره از آن صحبت کردند.

وی در پایان گفت: در انتخابات شرکت می کنیم تا نقش آفرینی در آینده خودمان و فرزندانمان داشته باشیم، اگر هم جوانان و سیاسیون اعتراضی دارند به این دلیل است که انتخاب محدود نشده و اجازه دهند مردم از تمام جناح ها حق انتخاب داشته باشند. همه ما زیر یک پرچم برای آینده کشورمان تلاش می کنیم. جمهوری اسلامی با برگزاری انتخابات نشان می دهد که مردم در راس امور هستند.

بذرپاش: مجلس قوی به ایران قوی منجر خواهد شد

مهرداد بذرپاش ظهر امروز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ پس از شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مسجد لویزان تهران اظهار کرد: مردم همیشه تصمیمات درست گرفته‌اند و امیدوارم امروز هم با انتخاب درست مردم، مجلس قوی که به ایران قوی منجر خواهد شد، تشکیل شود.

وی اضافه کرد: دیدن مشارکت پرشور مردم در انتخابات و صحنه‌هایی از این قبیل برای مسئولان تعهدآور است و مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند. حضور مردم این پیام غیرمستقیم را برای مسئولان دارد که ما هستیم و بر تصمیمات شما مسئولان نظارت می‌کنیم و شما مسئولان هر چه در توانتان است باید انجام دهید. مجلس آینده هم کارهای بزرگی در دستور کار دارد.

بذرپاش در ادامه افزود: ما این روزها در حال آماده کردن لوایح زیادی هستیم که به مجلس ارسال کنیم. هم در حوزه ترانزیتی کشور هم در حوزه مسکن هم تامین مالی برای مسکن که موضوع بسیار مهمی برای کشور و در دستور کار دولت است. مجلس آینده باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشد همانطور که این مجلس هم زحمات زیادی کشید و نمایندگانی که از این به بعد مسئولیت نمایندگی بر دوششان خواهد بود با دولت خیلی کار دارند .

وی همچنین درباره اقدامات دولت گفت: تصمیمات بزرگی در دستور کار دولت قرار دارد. وزارت راه و شهرسازی در حوزه حمل‌ونقل از جمله توسعه ناوگان هوایی، ریلی، جاده‌ای و اقتصاد دریا که سیاست‌های آن توسط حضرت آقا ابلاغ شده و کارگروه ویژه هم توسط دولت برای این هدف تشکیل شده است که بخش زیادی بر عهده وزارت راه و شهرسازی است و بخشی قوانینی است که مجلس باید تصمیم بگیرد.

وزیر راه و شهرسازی در پایان اظهار کرد: در موضوع مسکن هم باید بخشی از مقررات زائد را باید از پیش رو برداریم که این هم کمک مجلس را می‌طلبد و ان‌شاءالله نمایندگان مجلس بتوانند کمک کنند که مشکلات از پیش رو برداشته شود.

سردار قاآنی رأی خود را به صندوق انداخت

سردار قاآنی رأی خود را به صندوق انداخت

فرمانده نیروی قدس سپاه رای خود را به صندوق‌های رای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انداخت.

 سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز جمعه ۱۱ اسفند در انتخابات شرکت کرد و رای خود را در صندوق‌های رای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انداخت.

هادی خامنه‌ای رأی خود را به صندوق انداخت

هادی خامنه‌ای رأی خود را به صندوق انداخت

دبیر کل مجمع نیروهای خط امام در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرد.

حجت الاسلام سیدهادی خامنه‌ای امروز جمعه ۱۱ اسفند با حضور در انتخابات، رای خود را در صندوق‌های رای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انداخت.

دختران و عروس امام (ره) در انتخابات شرکت کردند

دختران و عروس امام (ره) در انتخابات شرکت کردند

دختران و عروس امام (ره) در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند.

 زهرا و صدیقه مصطفوی، دختران حضرت امام خمینی (ره) و فاطمه طباطبایی، عروس حضرت امام آرای خود را به صندوق انداختند.

دختران و عروس امام در انتخابات شرکت کردند

دختران و عروس امام در انتخابات شرکت کردند

دختران و عروس امام در انتخابات شرکت کردند


 

کدخبر: 976328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟