ستاد انتخاباتی یا تالار عروسی؟ / اسکورت عجیب و غریب و وعده های باورنکردنی برخی از کاندیدای مجلس دوازدهم

دو هفته تا برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم زمان باقی مانده است و با وجود آنکه بنابر اعلام ستاد انتخابات کشور، زمان تبلیغات کاندیداها بین ۳ تا ۹ اسفندماه در نظر گرفته شده است، اما برخی از نامزدهای انتخابات طی روزهای اخیر تبلیغات انتخاباتی را کلید زده اند که البته این اقدامات داوطلبان واکنش های انتقادی به دنبال داشت.

ستاد انتخاباتی کاندیدای مجلس یا تالار عروسی؟

در این میان انتشار کلیپ های تبلیغاتی کاندیداها در فضای مجازی حاشیه ساز شده است؛ آنچنان که یک کاربر در شبکه اجتماعی ایکس کلیپی از ستاد تبلیغاتی یکی از داوطلبان منتشر کرده که صدای آهنگ شاد به زبان آذری و رقص نور پخش شده در آن، تداعی کننده تالارهای عروسی است.

اسکورت عجیب و غریب کاندیدای مجلس

همچنین، انتشار کلیپ تبلیغاتی یکی دیگر از کاندیداهای مجلس دوازدهم در فضای مجازی پر سرو صدا بوده است. قطار خودروها برای اسکورت او در مسیر رفتن به محل سخنرانی تبلیغاتی اش بی شباهت به کاروان های عروسی نیست.

کاندیداها وعده دادن را کلید زدند

وعده های عجیب و غریب کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس یکی دیگر از مواردی است که برخی کلیپ های منتشر شده، گویای آن است. به طوریکه داوطلبی از حوزه انتخابیه تالش به مردم وعده اصلاح قوانین جاری و تدوین قوانین جدید برای شهرستان حوزه انتخابیه اش را می دهد.

این درحالیست که بارها به کاندیداها درباره وعده های انتخاباتی هشدار داده شده است، چه آنکه مجلس جایگاه و وظیفه ملی دارد نه منطقه ای.

کمدین اردبیلی که کاندیدای مجلس شد  

از سوی دیگر، کاندیداتوری برخی از شخصیت ها در انتخابات مجلس دوازدهم جنجال برانگیز بوده که یکی از این کاندیداها از حوزه اردبیل است.

وی که در انتخابات مجلس یازدهم نیز کاندیدا شده بود، در حوزه تهیه گزارش، طنز و تصویربرداری در شبکه استانی سبلان اردبیل در حال فعالیت است.

او شخصیتی کمدی است که در اذهان مردم استان اردبیل با اجرای رقص در برنامه های تلویزیونی معروف شده است.

منبع : خبر آنلاین

کدخبر: 972954 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟