ناگفته های همسر ابوبکر بغدادی از ارتباط های شرم آور شوهرش + فیلمی که برای اولین بار منتشر شد

به گزارش رکنا به نقل از فرارو، اسماء محمد همسر ابوبکر بغدادی رهبر گروه تروریستی داعش نخستین بار از زمان کشته شدنش در پنج سال پیش، راز‌هایی از زندگی او در گفتگو با شبکه «العربیه و الحدث» را فاش کرد. شبکه «العربیه و الحدث» برای اولین بار یک مصاحبه اختصاصی با همسر خطرناک‌ترین مردی که سال‌ها دنیا را تهدید و وحشت زده کرد، انجام داد. در این مصاحبه همسر بغدادی، برای اولین راز‌های شخصی و لحظات فراموش نشدنی از جزئیات زندگی همسرش را روایت کند. همسر البغدادی در بخشی از سخنانش، از نحوه پیوستن همسرش به گروه القاعده در سال ۲۰۱۰ می‌گوید که چگونه آگاه شده، همچنین از روابطش با همسران، اعضای خانواده و روابط با اسیران بازگو می‌‎کند. اسماء جزئیات لحظات آخر زندگی شوهرش قبل از حمله آمریکا در سوریه را نیز با دقت بیان می‌کند.

ازدواج ابوبکر بغدادی با یک دختربچه عراقی

نخستین همسر «ابوبکر البغدادی» سرکرده مقتول گروه تروریستی داعش در نخستین ظهور علنی، با شبکه تلویزیونی سعودی «الحدث» گفتگو کرد و به شرح جزئیاتی درباره اسرار زندگی شخصی و سازمانی البغدادی و آخرین روزهای حیاتش پرداخت.

«أسما محمد» در این مصاحبه گفت: ابوبکر البغدای پس از اینکه مسئولیت خلافت اسلامی را به عهده گرفت، دچار غرور شد. من تا قبل از خطبه مشهور البغدادی در مسجد جامع موصل از انتخاب او به عنوان خلیفه داعش اطلاع نداشتم. او آرزو داشت دامنه خلافتش به رم برسد.

او تصریح کرد: نیروهای آمریکایی هنگامی که دنبال البغدادی بودند، به خانه‌اش حمله و برادر بزرگ او را بازداشت کردند. شرایط داعش پس از کشته شدن «ابو سیاف» در سال ۲۰۱۵ فاجعه‌بار شد. البغدادی با محافظان اندک تردد می‌کرد تا جلب توجه نکند.

من از ازدواج البغدادی با یک دختربچه عراقی غافلگیر شدم. او حتی دختر خود را نیز که ۱۲ سال سن داشت شوهر داد. من هرگز مشاهده نکردم که البغدادی از کشته شدن همرزمانش ناراحت شده باشد.

کدخبر: 972703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟