هیچ گاه خاتمی با روحانی جلسات پنهانی یا محفلی نداشته اند

خبرآنلاین در ادامه آورده است ، جواد امام، مدیرعامل بنیاد باران نسبت به انتشار یک روایت جعلی از دیداری که ادعا شده میان سید محمد خاتمی با جمعی از اصلاح طلبان و حسن روحانی اتفاق افتاده است، واکنش نشان داد و گفت: متاسفانه هر چند وقت یکبار، عده ای از افراد معلوم الحال و یا انقلابی نمایان صاحب رسانه که خود را محق بهره برداری از سفره انقلاب و تهمت زدن و افترا بستن به اصلاح طلبان می دانند، داستانی از درون آستین خود بیرون می کشند و دروغ را چنان بازگو می کنند که خودشان هم یادشان می رود، آنچه گفته اند توهمات ذهن بیمارشان بوده است نه واقعیت.

وی ادامه داد: سیدمحمدخاتمی همیشه دلسوزی خود را نسبت به وضعیت کشور نشان داده است و تمام کسانی که وقایع مملکت را از دور و نزدیک دنبال می کنند، به این مساله اذعان دارند که آقای خاتمی از جمله چهره هایی است که هیچ گاه از دایره ادب و احترام خارج نمی شود.

مدیرعامل بنیاد باران ادامه داد: یعنی با اینکه آقای خاتمی همواره نسبت به بسیاری از موارد در شیوه حکمرانی و نوع مواجهه با مردم مسأله دارند، اما هیچ گاه، جلسات پنهانی یا محفلی برای بررسی مسائل کشور نداشته اند. ضمن اینکه دلیلی هم برای چنین کاری وجود ندارد.

وی بیان کرد: به نظر می رسد که راهبردهای راهگشای آقای خاتمی در خصوص مشکلات کنونی کشور، دو طیف را عصبانی تر از همیشه کرده است. نخست، انقلابی نمایانی که بارها بغض و کینه خود را نسبت به اصلاح طلبان نشان داده اند و دیگر براندازانی که گمان می کنند فرصت خوبی برای انتقام از بزرگان جریان اصلاحات فراهم شده است.

امام در پایان گفت: بهتر است یک عده به جای دروغ پردازی علیه سرمایه های اجتماعی یا چهره های معتبر سیاسی، دغدغه های آنها را منعکس کرده، تا مردم ببینند دلسوزان واقعی این مرزوبوم در حقیقت چه کسانی هستند.

کدخبر: 967635 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟