۵ موزه جدید در سوم خرداد ۱۴۰۳ افتتاح می‌شود/ دولت برای تولید محتوا با موضوع دفاع مقدس و مقاومت اعلام آمادگی کرد

سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز (چهارشنبه 27 دی) در حاشیه جلسه هیأت دولت اظهار کرد: در جلسه امروز گزارشی از حوزه دفاع مقدس، مقاومت و راهیان نور ارائه شد و با توجه به اینکه به ایام شروع اردوهای راهیان نور نزدیک می شویم، حاضران در این جلسه برای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و مسأله راهیان نور اعلام آمادگی کردند.

وی ابراز امیدواری کرد: بنیاد در تلاش است در حوزه‌های سینما، آثار تجسمی، فیلم، سریال و موسیقی ایده ۱۰۰ برابر کردن را دنبال کند. در جلسه امروز هیات وزیران گزارشی از عملکردمان ارائه کردیم که مورد استقبال رییس‌جمهور قرار گرفت و به اعضای دولت دستور دادند با بنیاد همکاری بیشتری کنند.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از ارائه ۱۰ پیشنهاد معنوی به هیات وزیران  خبرداد و گفت: از دولت بیشتر انتظار حمایت‌های معنوی داریم تا مادی از جمله عضویت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مراجع تصمیم‌گیری کشور که با استقبال مقامات روبرو شد.

سردار کارگردر عین حال بر افزایش بودجه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: براساس اطلاعات فعلی، بودجه بنیاد بودجه مدنظر ما نیست که البته قول داده شد افزایش یابد.

وی مسوولیت مدیریت یادمان شهدای گمنام و موزه‌های کشور را بر عهده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دانست و گفت: هیچ صحبتی دال بر سپردن یادمان شهدای کرمان به بنیاد نشنیده‌ام.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از آمادگی دولت برای کمک به این بنیاد در راستای تولیداتی با موضوع دفاع مقدس و مقاومت خبر داد و گفت: دولت تا کنون همکاری خوبی در این زمینه داشته است.

سردار کارگربا بیان اینکه پیشنهادهایی از سوی این بنیاد در جلسه امروز مطرح شد که به تصویب هیأت وزیران رسید، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرموده اند که همه تولیدات دفاع مقدس و مقاومت باید صد برابر شود برای این مهم همه باید دست به دست هم دهیم و دولت اعلام آمادگی کرد که در این حوزه نیز کمک کند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: تولیدات با محوریت دفاع مقدس و مقاومت در حوزه کتاب شروع شده است و پیرو فرمایش رهبر انقلاب درباره صد برابر شدن حوزه کتاب در سال ۹۷ ، تاکنون توانستیم ۳۰ برابر این هدف را به نتیجه برسانیم.

سردار کارگر با بیان اینکه برای صد برابر کردن تولیدات در همه حوزه ها کارها را شروع شده است، گفت: امروز گزارشی از حوزه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را به رییس جمهور و اعضای دولت ارایه دادم که آیت الله رییسی از آن استقبال کرد و ایشان دستور دادند که با این بنیاد همکاری شود البته تاکنون هم دولت همکاری خوبی کرده است.

کدخبر: 964611 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟