۱۳۶ اسیر اسرائیلی در غزه بازگردانده نشدند/ بدون تشکیل کشور فلسطین اسرائیل امنیت نخواهد داشت

ارتش رژیم صهیونیستی که شمار زیادی از نظامیان خود را به مناطق مختلف کرانه باختری گسیل داشته از دقایق اولیه بامداد امروز مناطق مختلف کرانه باختری را آماج حملات گسترده خود قرار داده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر قلقیلیه و رام الله حمله ور شدند، رام الله مقر تشکیلات خودگردان است که هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست با بسته انفجاری در اریحا و نابلس

جوانان فلسطینی، بامداد امروز ( سه شنبه ) نظامیان صهیونیست را که به اردوگاه عین السلطان در شهر اریحا واقع در کرانه باختری یورش برده بودند، با بسته انفجاری هدف قرار دادند.

بدون تشکیل کشور فلسطین اسرائیل امنیت نخواهد داشت

 مدیر اسبق سرویس اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی اعتراف کرد این رژیم تا زمانی که فلسطینی‌ها کشور خودشان را نداشته‌ باشند امنیت به دست نخواهد آورد.

«عامی ایالون» که سابق یکی از روسای سرویس اطلاعات داخلی آن موسوم به شین‌بت یا شاباک بوده اعتراف کرد این رژیم تا زمانی که فلسطینی‌ها کشور خودشان را نداشته باشند امنیت نخواهد داشت و درخواست کرد «مروان برغوثی» رهبر جنبش فتح و دومین انتفاضه فلسطینی‌ها که در زندان‌های رژیم محبوس است در راستای هدایت مذاکراتی برای تشکیل کشور فلسطین آزاد شود.

به گفته ایالون، از بین بردن جنبش حماس یک هدف نظامی واقع‌گرایانه نبوده و عملیات کنونی صهیونیست‌ها در نوار غزه به تقویت حمایت‌ها از این جنبش منجر می‌شود.

ترفند جدید اسرائیل پنهان شدن زیر چفیه فلسطینی با لباس عربی

۱۳۶ اسیر اسرائیلی در غزه بازگردانده نشدند - جنگ غزه

یگان دوفدوفان ارتش اشغالگر اسرائیلی یکی از یگان‌های ویژه ارتش و متخصص در ترور نمادها و عناصر مقاومت فلسطین در کرانه باختری اشغالی است.

چنانچه قابل پیش بینی بوده و مطابق معمول ارتش اشغالگر وجود یگان ترور و حذف افراد تحت تعقیب و فرماندهان میدانی انتفاضه را انکار کرد. اما جنایات ارتکابی افراد این یگان علیه فعالان این عرصه با محاصره کردن و قتل آنها ادامه یافت که با هدف حذف فیزیکی به سمت آنان تیراندازی می‌شد. این گونه حوادث وجود یگانی مخفی را مورد تایید قرار داده و در کنار آن یگان شمشون نیز وجود داشت. از این پس این دو یگان به عنوان یگان‌‌های مستعربین مورد اشاره قرار گرفت. افراد این دو یگان نسبت به مصادره خودروهای دارای پلاک فلسطینی اقدام کرده و در لباس‌های عربی مخفی شده و چفیه فلسطینی بر سر داشتند تا از این طریق به مناطق فلسطینی و تظاهرات‌ها علیه اشغالگران نفوذ کرده و پس از آن از ماشین‌ها پیاده شده و به تعقیب فعالان انتفاضه پرداخته و آنها را در لیست ترور قرار می‌دادند.

اسرائیل و ناکامی در نابودیِ مقاومت

۱۳۶ اسیر اسرائیلی در غزه بازگردانده نشدند - جنگ غزه

مردم غزه با وجود بمباران سنگین و جنایات رژیم صهیونیستی، تاکنون حاضر به ترک فلسطین نشده‌اند. در بعد هدف گذاری نابودی حماس نیز طرف غربی و اسرائیلی اذعان کرده که این امر محقق نخواهد شد. باوجود ورود نیروی زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، گردان‌های قسام مناطق جنوبی تل‌آویو را مورد حمله قرار دادند.

۱۳۶ اسیر اسرائیلی در غزه بازگردانده نشدند

«آلموگ بوکر» خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: باید حقیقت را گفت، جنگ پایان یافت و نتانیاهو می‌تواند هر روز سه مرتبه بگوید جنگ را متوقف نخواهیم کرد تا به پیروزی برسیم. «بوکر» گفت: رژیم صهیونیستی اهدافی را مشخص کرده بود و برای آن به غزه حمله کرد اما ۱۳۶ اسیر اسرائیلی در غزه بازگردانده نشدند، حماس فرو نپاشید و حملات موشکی‌ نیز متوقف نشده و این جنبش هر روز اراضی اشغالی را هدف حملات موشکی قرار می‌دهد و هنوز هزاران نفر از نیروهای مقاومت در نوار غزه هستند.

مقام یمنی: هدف قراردادن کشتی آمریکایی یک هشدار بود

یک منبع نظامی یمنی بامداد امروز ( سه‌شنبه ) به شبکه «المیادین» گفت که هدف قراردادن کشتی آمریکایی، هشدار بزرگ برای نیروهای این کشور و عملیاتی بسیار غافلگیر کننده برای آنها بود.

این مقام یمنی در مصاحبه با شبکه «المیادین» توضیح داد: «یمن کشتی تجاری آمریکایی را هدف قرار داد تا به آمریکا پیام دهد که در یمن گرفتار می‌شود. این یک هشدار بزرگ برای نیروهای آمریکایی و عملیاتی بسیار غافلگیر کننده برای آنها بود. »

وی در ادامه اظهار داشت: «ماهواره‌ها و هواپیماهای جاسوسی در جستجوی مکان‌هایی هستند که موشک‌های یمنی از آنها پرتاب شده‌اند؛ آمریکایی‌ها با هواپیماهای اف-۱۸ و پهپاد در حال گشت‌زنی هستند».

المیادین به نقل از این منبع نظامی یمنی افزود: «این عملیات به نیروهای آمریکایی پیام داد که یمن می‌تواند اهداف دوردست را با سلاح‌های مناسب و دقیق هدف قرار دهد».

شامگاه دوشنبه بود که سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن خبر داد که نیروهای این کشور، در جریان یک عملیات نظامی، یک کشتی متعلق به آمریکا را در خلیج عدن هدف قرار داده‌اند.

یمن :حمله به کشتی آمریکایی در خلیج عدن را تأیید کرد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن ضمن تأیید حمله به یک کشتی آمریکایی در دریای سرخ، گفت که پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس، یقینا در راه است و هر گونه حمله جدید، بدون پاسخ و مجازات باقی نخواهد ماند.

 سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه امروز دوشنبه خبر داد که نیروهای این کشور، در جریان یک عملیات نظامی، یک کشتی متعلق به آمریکا را در خلیج عدن هدف قرار داده‌اند.

شبکه خبری المسیره به نقل از سریع گزارش داد، این عملیات با چند موشک دریایی صورت گرفت و به صورت مستقیم و دقیق، به هدف اصابت کرد.

شبکه خبری الجزیره ساعاتی پیش به نقل از یک منبع نظامی یمن گزارش داد که نیروهای انصارالله یک کشتی را در دریای سرخ هدف قرار دادند که عازم فلسطین اشغالی بوده است.

کدخبر: 964176 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟