در خواست محسن هاشمی از حسن روحانی/ خاتمی وعده داده است ؟

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور سابق

تسنیم به نقل از مجله آگاهی نو، جزئیاتی از دیدار حزب کارگزاران با حسن روحانی را منتشر کرده است.

تسنیم در این مطلب آورده است؛

اوایل مهرماه سال جاری اعضای کمیته سیاسی حزب کارگزاران با حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق در دفتر وی دیدار داشتند؛ سید افضل موسوی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران درباره جزئیات آن گفته بود که توصیه روحانی به مشارکت در انتخابات بود و مشخصاً به آنها گفته است که "شرکت کردن بهتر از شرکت نکردن است."

مجله آگاهی نو که مدیریت آن را محمد قوچانی عضو شورای مرکزی کارگزاران برعهده دارد، در شماره جدید این مجله جزئیاتی از دیدار اخیر کارگزاران با روحانی را بازگو کرده است؛ در این دیدار محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی این حزب از روحانی خواسته که جبهه اصلاحات را از انفعال خارج کند.

محسن هاشمی با انتقاد از بزرگان جریان اصلاح‌طلبی به روحانی گفته است که فقط حلقه خاصی میان او، خاتمی، ناطق نوری و اسحاق جهانگیری برپا شده که خروجی خاصی ندارد.

وی از تفوق طیف منفعل جریان اصلاحات بر طیف فعال گفته و متذکر شده است: «تا زمانی که شما سران ابتکار عملی نداشته باشید تحولی رخ نمی‌دهد. ابتکاری مانند سال ۱۳۹۲ که آقای هاشمی به آقای خاتمی پیشنهاد نامزدی کرد که یا رئیس‌جمهور می‌شد یا رئیس‌جمهورساز اما آقای خاتمی از این کار خودداری کرد و آقای هاشمی خود این مسئولیت را برعهده گرفت . »

 تنها خبر از جبهه اصلاحات این است که سید محمد خاتمی به حسن روحانی گفته است که اگر در حوزه انتخابیه‌ای نامزد مقبول اصلاح طلبان تأیید صلاحیت شود، جبهه اصلاحات درباره حمایت از او تصمیم خواهد گرفت!

کدخبر: 957242 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟