محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور امروز( چهارشنبه)در حاشیه هیئت دولت، اظهار داشت: در شهر پرند یک پروژه بسیار مهم و چند سال بر زمین مانده مترو را داشتیم که فردا ( پنجشنبه ) با حضور رئیس‌جمهور افتتاح خواهد شد؛ این پروژه از 14 سال پیش آغاز شده و متاسفانه با سرعت کمی پیش می‌رفت.

وی افزود: رئیس‌جمهور در بازدید سال گذشته خود از این پروژه دستور دادند که پروژه تکمیل شود؛ نزدیک به 1000 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شد و به لطف خدا فردا مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

معاون اجرایی رییس‌جمهور از سفر هفته آینده هیات وزیران به استان البرز خبر داد و افزود: بعد از سفر اول هیات دولت به این استان حدود ۱۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات و حدود ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی تزریق شد. روز گذشته - سه‌شنبه - نشستی با حضور رییس‌جمهور و فعالان اقتصادی و عمرانی برگزار و تصمیماتی اتخاذ شد از جمله افتتاح هفت کیلومتر از بخش شمالی کمربندی شهید سلیمانی و به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌های آب، فاضلاب، تصفیه‌خانه و مسکن کرج و استان البرز نیز در دستورکار است.

منصوری از برگزاری نشست مشترک فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران استان البرز با حضور رییس‌جمهور سخن گفت و افزود: نهضت اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره به بیمارستان شهید سلیمانی فردیس کرج رسید. این پروژه در شهری با ۸۰۰ هزار شهروند، فاقد هر گونه بیمارستان بود. این بیمارستان ۲۴۰ تختخواب دارد.

کدخبر: 950670 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟