پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت هفته بسیج

متن پیام سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری به شرح زیر است:

«پنجم آذر ماه هر سال یادآور «تشکیل بسیج مستضعفین» به فرمان معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) است و از جلوه‌های انکارناپذیر الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی و نقطه عطف درخشانی در تاریخ میهن اسلامی به شمار می‌رود.

امروز با گذشت ۴۴ سال از غرس نهال بسیج، درخت سترگ و تنومندی را شاهد هستیم که سایه‌سار وجودش فراتر از میدان‌های سازندگی رفع محرومیت‌ها و کم‌برخورداری‌ها و مواجهه موفق با حوادث غیرمترقبه و مشکلات و معضلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، با نفوذ تفکر و فلسفه خود خارج از جغرافیای ایران عزیز، مأمن و قرارگاه گره‌گشای ملت‌های مسلمان منطقه به ویژه ملت مظلوم و مقاوم فلسطین شده است.

بسیج  تبلور جوهره حرکت جوانان انقلاب و شیفتگان اعتلای وطن برای پاسخ به نیازهای انقلاب، نظام و میهن اسلامی با تفکر جهادی و انقلابی است.

بسیج در حافظه تاریخی این سرزمین برای ملت شریف و نجیب ایران منشأ خیر و برکت و خدمات ارزنده است و برای همیشه در تاریخ میهن اسلامی ماندگار و پیشران بروز و ظهور بالندگی نسل‌های جوان مسئولیت‌پذیر جامعه در پاسخ به الزامات و مقتضیات ایران قوی و شایسته خواهد بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد، نام، خاطره و آرمان‌های بلند شهیدان بسیجی، فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز تأسیس «سازمان بسیج مستضعفین و ارتش ۲۰ میلیونی» را به اقشار مختلف ملت ایران به ویژه فرمانده دانشمند و عالیقدر کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و  آحاد فرماندهان، مسئولین و بسیجیان صادق، مخلص، شجاع و فعال در این سازمان؛ تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و با قدردانی و سپاس از مجاهدت‌های سرنوشت‌ساز آنان، دوام توفیق بسیج عزیز در راه تحقق ایران قوی را از درگاه خدای قادر متعال طلب می‌کنم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

سرلشکر پاسدار محمد باقری»

منبع: ایسنا

کدخبر: 949134 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟