خالص‌سازان ۹۸ نفرند اندازه ۲ اتوبوس هستند/ کوتوله های سیاسی و فرهنگی در مملکت حاکم شوند

بخشی از گفت و گو منصور حقیقت ‌پور فعال سیاسی اصولگرا و نماینده اردبیل در مجلس نهم رابا خبر آنلاین را بخوانید :

حقیقت‌پور درباره خالص سازی گفت : محصولی ادعا دارد که خالص سازی یعنی شایسته سالاری اما ما مخالف این حرف و منطق هستیم. خالص سازی او، از همان مظلوم کردن حمید و مهدی باکری شروع شد و اتفاقا خود ایشان هم شروع کرد. خالص سازی مخالف عدالت است، یعنی افراد حلقه خاص یعنی «حلقه ارومیه » بر مملکت حاکم شوند، بقیه آدم ها هم هیچ.

خالص سازی کرامت انسان ها را هدف قرار داده است و می گوید انسان ها لیاقت و شایستگی هم داشته باشند ولی آدم ما نباشند در مدار مدیریت قرار نمی گیرند.

جبهه پایداری مهندس خالص‌سازی است

حلقه ای در مقطعی رویش کرده و طی سال های اخیر نیز در قالب جبهه پایداری خود را نشان داد و نمود پیدا کرده است، اینها اکنون مهندسی خالص‌سازی کشور را انجام می دهند. یعنی بر مراکز تولید ثروت خیمه زده و به نفع گروه و حزب خودشان چپاول می کنند و هر چه آدم عاقل، شایسته و فرهیخته را حذف کرده و به حاشیه می رانند؛ از اساتید دانشگاه گرفته تا شخصیت های سیاسی، افراد موثر فرهنگی و حتی در حوزه علمیه در حال خالص سازی هستند و بسیاری را کنار می گذارند.

 نماینده اردبیل در مجلس نهم درپاسخ به این سوال که چه کسانی از جریان خالص سازی حمایت می کنند اظهار کرد :  این جریان فکری یک حلقه در قم داشت و یک حلقه دیگر در ارومیه که در نهایت در جبهه پایداری به یکدیگر متصل شدند. با غفلت از حکمرانی این جریان، توانستند برخی نهادهای دولتی در کشور را در اختیار بگیرند و با تکیه بر این نهادهای دولتی سرانجام توانستند دولت، مجلس، صداوسیما، کیهان و نهادهای دیگر را در اختیار بگیرند و پشتوانه مالی نیز که دارند.

شما اسامی افرادی که در دوسال گذشته روسای پتروشیمی ها بودند را لیست کنید، می بینید که فارغ التحصیل کدام دانشگاه هستند. مگر این مملکت تنها یک دانشگاه(امام صادق ع )دارد؟ .

وی افزود :  اینها در شستا، صندوق بازنشستگی و جاهای مختلف خیمه زدند برای چه کسی تولید ثروت کردند؟ برای کدام جریان؟ برای این خالص سازها؟

خالص‌سازان ۹۸ نفرند، اندازه ۲ اتوبوس

فعال سیاسی اصولگرا در ادامه گفت : اینها در نهادهای مختلف نفوذ دارند. مجلس، دولت و صداوسیما در اختیارشان است. برخی نهادهای نظارتی است و نیز نهادهای دیگری که نام نمی برم. با تکیه بر اینها برنامه خالص سازی خود را جلو می برند. ۹۸ نفر یعنی دو اتوبوس در مقابل ۹۸ درصد جمعیت کشور ایستاده اند.

وی افزود : این خلاف عدالت، مروت و تمام ظرفیت های اخلاقی است که بخاطر منافع عده ای، کوتوله های سیاسی و فرهنگی در مملکت حاکم شوند و تمام مفاخر کشور را حذف کنند. چقدر فرهیخته داریم که در دانشگاهها و در حاشیه نشسته اند.

حریف خالص‌سازان می‌شویم

حقیقت پور گفت : ما حریف خالص‌سازها هستیم به شرطی که مردم در انتخابات مشارکت کنند و آنها را پس بزنند.

من امیدوارم شورای نگهبان به عنوان محل مقابله با ادبیات دیکتاتوری در مقابلشان ایستادگی کند. شورای نگهبان با استوانه ای که عدالت مدارها باید به آن تکیه دهند، در مقابل اینها بایستد و این ۲۸ درصدی که به ناحق رد صلاحیت شدند را برگرداند.

کدخبر: 948565 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟