وزیر جنگ اسرائیل :رهبری حماس و یحیی السنوار را ترور می‌کنیم/ حماس: تهدید ترور رهبران ما را نمی‌ترساند

  یوآو گالانت ، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این باره مدعی شد: در پایان جنگ، حماس نابود خواهد شد و هیچ تهدید نظامی از جانب غزه علیه اسرائیل وجود نخواهد داشت و اسرائیل در غزه نخواهد بود.

براساس گزارش خبرگزاری «سما»، گالانت همچنین مدعی شد: ارتش توانست ۱۲ افسر از رهبران حماس را حذف کند و متعهد شد که به همه رهبران این جنبش برسد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در رجزخوانی خود ادامه داد: پس از پایان جنگ، حماس در غزه حضور نخواهد داشت. ما به رهبری حماس و یحیی السنوار می‌رسیم و او را ترور می‌کنیم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درحالی مدعی نابود کردن جنبش حماس شده‌ است که ارتش این رژیم در میدان نبرد در مقابل رزمندگان آن شکست سنگینی را متحمل شده و از این رو اقدام به کشتار غیرنظامیان حتی در بیمارستان‌ها و مدارس و مساجد نوار غزه کرده‌است تا از این طریق حماس را ناگزی به توقف جنگ کند.

تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه برای چهل و چهارمین روز ادامه دارد و درحالی که نهادهای بین‌المللی نسبت به وقوع یک بحران انسانی در این باریکه هشدار می‌دهند، اما نیروهای رژیم اشغالگر بی‌توجه به این هشدارها همچنان بیمارستان‌ها را هدف قرار داده و آنها را با تانک محاصره کرده‌اند.

حماس: تهدید به ترور، رهبران ما را نمی‌ترساند

یک مقام ارشد حماس گفت: تهدیدات اشغالگران صهیونیست و بنیامین نتانیاهو و وزیر جنگ اسرائیل  برای ترور رهبران این جنبش هیچ تاثیری در عزم و اراده این رهبران ندارد.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، طاهر النونو مشاور رئیس دفتر سیاسی حماس در این باره افزود: این تهدیدات ما را نمی‌ترساند و این امر نشانه ی ورشکستی و شکست رژیم صهیونیستی است.

کدخبر: 947613 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟