خودزنی ارتش اسرائیل در قتل ۳۶۴ صهیونیست/ هاآرتص: کشته‌های جشنواره موسیقی کار حماس نبود

همچنین درگیری‌های شدیدی میان رزمندگان مقاومت و نظامیان اشغالگر در محله شیخ رضوان در شمال نوار غزه در جریان است.

شمار شهدای بمباران یک منزل مسکونی در اردوگاه البریج واقع در شمال غزه نیز به 15 تن رسید و 7 نفر دیگر هم در اثر حمله هوایی جنگنده‌های اسرائیلی در مرکز خان یونس به شهادت رسیدند.

نشریه هاآرتص نیز سرانجام با انتشار ابعاد واقعی کشتار صهیونیست‌ها در روز عملیات طوفان الاقصی ( 7 اکتبر) در یک فستیوال موسیقی در شهرک «ریعیم» در نزدیکی نوار غزه اعلام کرد برخلاف اظهارات پیشین مقامات اسرائیلی علیه حماس، این افراد در جریان حملات یک بالگرد اسرائیلی هدف قرار گرفته و کشته شده‌اند.

هاآرتص نوشت که تحقیقات پلیس رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که یک بالگرد آپاچی اسرائیلی در روز هفتم اکتبر زمان حمله حماس شرکت کنندگان در جشنواره موسیقی در نزدیکی شهرک رعیم در اطراف نوار غزه را بمباران کرده است.

به نوشته هاآرتص، این تحقیقات تاکید دارد که نیروهای حماس در روز هفتم اکتبر اطلاع قبلی از برگزاری این جشن موسیقی نداشته‌اند که در آن 364 اسرائیلی بر اثر حمله هوایی خود ارتش صهیونیست به قتل رسیدند.

طبق این تحقیقات، رزمندگان حماس که روز هفتم اکتبر در جریان عملیات «طوفان الاقصی» به مواضع ارتش صهیونیستی حمله کردند، حتی از برگزاری فستیوال بیابانی نزدیک شهرک «رعیم» اطلاع نداشتند.

همزمان، «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم تروریست صهیونیستی نیز اعلام کرد که از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در تاریخ هفتم اکتبر تاکنون، ۳۷۸ نظامی این رژیم توسط مقاومت به هلاکت رسیده‌اند.

حمله به پایگاه آمریکایی‌ها در شمال عراق

گروه «مقاومت اسلامی عراق» بامداد  امروز (یکشنبه ) حمله پهپادی به پایگاه آمریکایی‌ها در شمال اربیل را برعهده گرفت.

کانال «صابرین‌نیوز» بامداد  امروز (یکشنبه ) گزارش داد که محل استقرار اشغالگران آمریکایی در پایگاه «حریر» واقع در شمال عراق، هدف حمله قرار گرفته است.

دقایقی بعد گروه «مقاومت اسلامی عراق» با صدور بیانیه‌ای گفت: «رزمندگان ما در پاسخ به جنایات دشمن علیه مردم غزه، پایگاه اشغالگران آمریکایی در حریر را با پهپاد هدف قرار دادند که مستقیماً به هدف اصابت کرد ».

پیش از این نیز سه پایگاه آمریکایی‌ها در شرق سوریه هدف حملات پهپادی و موشکی قرار گرفت.

حماس شهادت رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین در غزه را تایید کرد

جنبش مقاومت اسلامی «حماس»، شهادت رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین در غزه بر اثر شدت جراحات ناشی از حمله رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد، «احمد بحر»، رئیس این مجلس پس از مشاهده عزت و پیروزی که مردان گردان‌های القسام در نبرد «طوفان الاقصی» رقم زدند و نیز ناکامی‌های عظیم در ارتش دشمن صهیونیستی به شهادت رسید.

گفتنی است ، در نوار غزه اعلام شد که دکتر احمد بحر، رئیس مجلس قانونگذاری و یکی از رهبران جنبش حماس بر اثر جراحات ناشی از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

حملات حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که نیروهایش با موشک هدایت شونده دو پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

در ادامه تنش‌های مرزی در جنوب لبنان و شمال فلسطین اشغالی، منابع اعلام کردند که آژیر هشدار در شهرک کریات شمونا در شمال اراضی اشغالی به صدا درآمد.

به گفته منابع موشک‌هایی از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی شلیک شد. پادگان «هونین» رژیم صهیونیستی با چندین موشک از جنوب لبنان هدف قرار گرفت.

حزب الله لبنان پیشتر اعلام کرد که مقر فرماندهی نظامی رژیم صهیونیستی را در وادی سعسع هدف قرار داده است که منجر به وقوع تلفاتی شد.

همچنین حزب‌الله لبنان اعلام کرد که نیروهایش با موشک هدایت شونده پایگاه نظامی «حدب البستان» رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرزهای جنوبی لبنان را هدف قرار دادند که تلفاتی به دنبال داشت.

حزب الله لبنان اعلام کرد که پایگاه حدب البستان را با موشک هدف قرار داده است. موشک‌های هدایت شونده علاوه بر هدف قرار دادن تجمع سربازان صهیونیست پایگاه «الراهب» را نیز هدف قرار دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که یک موشک ضدتانک از لبنان به سمت پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در الجلیل شلیک شد.

روزنامه عبری زبان «یسرائیل هیوم» نیز اعلام کرد که تعدادی خمپاره از لبنان به سمت «مرجلیوت» شلیک شد.

همچنین خبرنگار المیادین در جنوب لبنان اعلام کرد که پایگاه «العباد» رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت.

رژیم صهیونیستی نیز تعدادی از شهرک‌های لبنان را هدف قرار داد. توپخانه رژیم صهیونیستی حملاتی را به اطراف شهرک‌های «مارون» و «یارون» هدف قرار داد.

خبرنگار آر تی نیز گفت، ارتش رژیم صهیونیستی برای سومین بار از آغاز حوادث هشت اکتبر، در پی حمله پهپاد اسرائیلی به کارخانه‌ای در بین شهرک‌های الکفور و تول در استان النبطیه، عمق جنوب لبنان را هدف قرار داد.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز(یکشنبه) ‌کارگاه آلومینیوم در منطقه النبطیه را با دو موشک هدف قرار داد که منجر به سوختن کامل آن شد. این دو موشک از یک پهپاد شلیک شد.

خبرگزاری لبنان اعلام کرد که رژیم صهیونیستی برای اولین بار از سال ۲۰۰۶ منطقه «النبطیه» را با دو موشک که از یک پهپاد شلیک شد، هدف قرار داد.

اما در مقابل حزب الله لبنان نیز یک هدف نظامی صهیونیستی را در مقابل این شهرک مورد حمله قرار داد.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که حزب الله لبنان ۲۰ راکت به سمت شهرک‌های «ساسا» و «شتولا» شلیک کرد.

به نقل از شبکه خبری الجزیره، منابع اعلام کردند که آژیر خطر در منطقه «شتولا» در الجلیل غربی به صدا درآمد.

حمله حزب‌الله لبنان بعد از حملات رژیم صهیونیستی به مناطق لبنانی از جمله الناقوره و کفرکلا صورت می‌گیرد.

مرزهای رژیم صهیونیستی با لبنان از آغاز عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر شاهد حملات متقابل این رژیم و حزب‌الله است. به دنبال این عملیات رژیم صهیونیستی حملاتی را به نوار غزه آغاز کرد که به شهادت بیش از ۱۲ هزار فلسطینی منجر شده است.

انهدام پهپاد جنگی چند منظوره رژیم صهیونیستی

 مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که «مبارزان ما با یک موشک، پهپاد رژیم صهیونیستی از نوع هِرمِس ۴۵۰ که یک پهپاد جنگی چند منظوره است، ساقط کردند . »

در بیانیه حزب الله لبنان آمده‌است: مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنان، یک فروند هواپیمای هرمس ۴۵۰ دشمن اسرائیلی که یک پهپاد رزمی چند منظوره بود، ساقط کرد.

موشک زمین به هوا توسط مبارزان مقاومت در ساعت ۱:۴۵ بامداد امروز( یکشنبه ) شلیک و لاشه آن در حال سقوط بر فراز منطقه اصبع الجلیل مشاهده شد.

مرز لبنان و اراضی اشغالی از زمان آغاز درگیری بین حماس و رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر شاهد تنش و تبادل آتش بین ارتش این رژیم و حزب‌الله بوده‌ است.

سازمان جهانی بهداشت خواستار تخلیه بیمارستان الشفا شد

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که ماموریتی را به بیمارستان الشفا در غزه که هدف حملات اشغالگران قرار گرفته بود،را هدایت می‌کند.

این نهاد اشاره کرد، در حال برنامه ریزی برای تخلیه این بیمارستان است که به گفته آن به «منطقه مرگ» تبدیل شده‌است.

این سازمان در بیانیه‌ای اعلام کرد که با شرکای خود برای «توسعه برنامه‌ها به منظور تخلیه سریع بیماران، کارکنان و خانواده‌های آنها» کار می‌کند.

به نقل از روسیا الیوم، این سازمان افزود: ۲۹۱ بیمار و ۲۵ بهورز همچنان در بیمارستان هستند. طی روزهای گذشته به دلیل تعطیلی خدمات درمانی، تعداد زیادی از بیماران جان خود را از دست دادند.

این سازمان اشاره کرد که بیمارستان الشفا دیگر قادر به پذیرش بیماران نیست، به طوریکه مجروحان و بیماران به بیمارستان اندونزی منتقل می‌شوند درحالیکه این بیمارستان نیز از فشار شدید رنج می‌برد و تقریباً غیرفعال است.

دفتر رسانه‌ای دولتی در غزه تایید کرد که نیروهای اشغالگر مجتمع پزشکی الشفا را به پادگان نظامی تبدیل و همچنین ده‌ها جسد را در بیمارستان الشفا جمع و به مقصد نامعلومی منتقل کرده‌اند.

دفر رسانه‌ای دولتی در غزه با هشدار نسبت به وقوع یک فاجعه بهداشتی در داخل مجتمع پزشکی الشفا، خواستار باز شدن گذرگاه رفح به روی جریان کمک‌ها به ویژه با توجه به قطع ارتباط از نوار غزه شد و هشدار خود را در مورد پیامدهای خطرناک آن تکرار کرد.

بورل: ۱۹ نفر از اعضای خانواده کارمندان اتحادیه اروپا غزه را ترک کردند

 مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از خروج موفقیت‌آمیز گروهی از افراد خانواده کارمندان این نهاد اروپایی از نوار غزه خبر داد.

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز اعلام کرد که اولین گروه ۱۹  نفره اعضای خانواده کارمندان اتحادیه اروپا نوار غزه را ترک کرده‌اند.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد، بورل در پیامی در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس در این باره نوشت: «اولین گروه ۱۹ نفره خانواده کارمندان اتحادیه اروپا غزه را ترک کردند. »

بورل همچنین از «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی و وزرای امور خارجه این رژیم و مصر به خاطر اقدامات انجام‌گرفته در این راستا و تلاش‌هایی که برای اطمینان یافتن از خروج کارمندان اتحادیه اروپا و خانواده‌های آن‌ها انجام شد، تشکر کرد.

تظاهرات۳۰ هزار خانواده‌های اسرای صهیونیست در مقابل دفتر نتانیاهو

منابع خبری رژیم صهیونیستی از تظاهرات۳۰ هزار خانواده‌های اسرای صهیونیست در مقابل اقامتگاه نتانیاهوخبرداد.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، این تظاهرات از چند روز پیش از تل‌آویو شروع شده و معترضان خواستار اقدام فوری کابینه نتانیاهو برای امضای قرارداد مبادله اسرا با حماس و آزادی اسرای صهیونیست در غزه هستند.

این چندمین باری است که خانواده‌های اسرای صهیونیست با برگزاری تظاهرات در مناطق مختلف فلسطین اشغالی، خواستار توقف جنگ غزه و آزادی هر چه سریعتر اسرا شده‌اند، اما نتانیاهو بدون اعتنا به این اعتراضات و با کوبیدن بر طبل جنگ، همواره تأکید دارد که جنگ تا زمان آزادی همه اسرای صهیونیست در غزه ادامه خواهد داشت.

تشکیلات خودگردان: تجاوز به غزه صلح و امنیت را برای کسی به ارمغان نخواهد آورد

 ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین نسبت به این مسئله که دولت آمریکا همچنان در مسیر تلاش‌های بین‌المللی برای متوقف ساختن تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه سنگ اندازی می‌کند، ابراز تعجب کرد.

نبیل ابو ردینه، سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که دولت فلسطین مجدداً از دولت آمریکا می‌خواهد که مسئولیت‌های خود را بر عهده گرفته و عملیات کشتار دسته جمعی که مردم فلسطین در معرض آن هستند و ده‌ها هزار شهید و زخمی قربانی آن شده‌اند، متوقف کند و کشتارهای دسته جمعی و جنایت‌های جنگی را که اشغالگر اسرائیلی بر انجام آن در مقابل دیدگان جهانیان در نقض فاحش قانون بین‌المللی و قوانین بین‌المللی انسانی اصرار دارد، متوقف گرداند.

به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا، ابو ردینه تاکید کرد: گزینه دیگری برای اسرائیل و دولت آمریکا جز متوقف کردن تجاوزات و پایان دادن به اشغالگری وجود ندارد؛ چراکه این عملیات در تمامی اراضی فلسطین که هدف از آن ایجاد آشوب و کشاندن منطقه به جنگ‌های بی‌پایان است، باعث سوختن همگان خواهد شد و هیچکس از آن نجات نخواهد یافت.

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین بار دیگر هشدار داد: این تجاوز نه تنها صلح و امنیت را برای کسی به ارمغان نخواهد آورد، بلکه وضعیتی غیر قابل کنترل را در تمام منطقه ایجاد خواهد کرد. راه حل‌های نظامی و امنیتی شکست خود را ثابت کردند و تنها راه حل، پایان دادن به اشغالگری و به رسمیت شناختن حق مردم فلسطین برای برخورداری از آزادی و استقلال بر اساس قوانین بین‌المللی است.

 حزب‌الله لبنان: نگاه مقاومت همواره به میدان نبرد است

 یکی از اعضای شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تاکید کرد که این حزب اولین طرفی بود که به غزه کمک کرد و نگاه مقاومت همواره به میدان نبرد است، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان نیز تاکید کرد: تا زمانی که جنگ در غزه وجود دارد، گروه‌های مقاومت در منطقه به اعمال فشار بر اسرائیل ادامه خواهند داد.

به گزارش سایت النشره، نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در مراسم بزرگداشتی که این حزب در حسینیه شهرک «جویا » برای قاسم محمد عواضه، یکی از نیروهایش برگزار کرد، گفت: حزب‌الله در لبنان اولین طرفی بود که با یک جنگ فرسایشی سخت و مستمر در طول و آن سوی مرزها، از غزه در میدان (نبرد) حمایت کرد و نگاه مقاومت همواره به این میدان است چراکه این میدان (نبرد) است که آینده پس از جنگ را می‌سازد.

قاووق تاکید کرد: مقاومت در لبنان با ادغام و هماهنگی با مقاومت در غزه، دستاوردهای استراتژیکی را رقم می‌زند و ما با این جنگ، توانایی‌های نظامی و اطلاعاتی دشمن و تمام ساختار رصد و جاسوسی آن را نابود می‌کنیم و شهرک‌نشین‌ها را مجبور کرده‌ایم تا شهرک‌های خود را تخلیه کنند.

این عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در ادامه اظهار کرد: امروز آمریکا مسؤول تمام کشتارهای غزه است و کاخ سفید به خون کودکان شهید غزه آغشته است، آمریکا مانع از آتش‌بسی بشردوستانه می‌شود اما ما آمریکا را سرزنش نمی‌کنیم بلکه سرزنش ما متوجه بیشتر کشورهای عربی و اسلامی است که نتوانستند یک گذرگاه برای یاری و کمک به مردم غزه باز کنند.

وی افزود: پیروان آمریکا در منطقه از جمله تکفیری‌ها و کشورهای عادی‌کننده روابط در واقع همواره در موضع خیانت به فلسطین هستند و مردم فلسطین نه روی تصمیمات یا نهادهای بین‌المللی بلکه تنها روی اراده، موشک‌ها و سلاح‌های مقاومت در فلسطین، لبنان، یمن، عراق و سوریه حساب باز می‌کنند.

بی‌بی‌سی: اسرائیل شواهدی از وجود مقر نظامی حماس در بیمارستان الشفا ندارد

نیویورک‌تایمز نوشت : اسرائیل مدارکی از وجود تونل در زیر بیمارستان شفا ندارد.

نیویورک‌تایمز افزود : خبرنگار بی‌بی‌سی نیز در گزارشی از سفرش به غزه و بیمارستان الشفا که صهیونیست‌ها مدعی هستند مرکز فرماندهی حماس در زیر آن بنا شده، نتوانست این ادعا را تایید کند.

لوسی ویلیامسون، خبرنگار بی‌بی‌سی به همراه یک کادر تلویزیونی دعوت شد تا آنچه را که رژیم صهیونیستی می‌گوید در این سایت پیدا کرده است، مشاهده کنند. او مشاهدات خود را چنین گزارش کرده است: «ما در تاریکی از روی یک دیوار سوراخ شده به داخل مجتمع بیمارستانی الشفا رفتیم. به دنبال نیروهای مسلح سنگینی که برای اسکورت ما فرستاده شده‌اند - قدم زدن در اطراف چادرهای موقت، آوار و افراد خوابیده بسیار مشکل است.

خیابان‌های اطراف بیمارستان شاهد برخی از شدیدترین درگیری‌ها در غزه در چند روز گذشته بوده است. بازدید ما به شدت تحت کنترل بود. ما زمان بسیار محدودی داشتیم و نمی‌توانستیم با پزشکان یا بیماران آنجا صحبت کنیم. سفر ما به غزه، با یک نفربر زرهی آغاز شد. درست در جنوب شهر غزه، توقف کردیم تا وسایل نقلیه را عوض کنیم و به تپه‌های بزرگ آوار و بتن رسیدیم.

پزشکان در این بیمارستان می‌گویند که آنها چند روزی است که بدون برق، غذا یا آب کار می‌کنند - و در نتیجه بیماران بدحال از جمله نوزادان تازه متولد شده جان خود را از دست داده‌اند. افراد آواره در اثر جنگ در غزه در مجتمع بیمارستانی پناه گرفته‌اند. اما اسرائیل می‌گوید حماس شبکه‌ای از تونل‌های زیرزمینی از جمله در زیر بیمارستان الشفا را اداره می‌کند.

 نیروهای ویژه نقابدار که ما را از روی آوار و شیشه‌های شکسته به داخل ساختمان هدایت می‌کنند، نشان می‌دهند که اوضاع هنوز چقدر تنش دارد.

 در راهروهای روشن واحد ام آر آی، ژنرال جاناتان کنریکوس سه انبار کوچک کلاشنیکف، مهمات و جلیقه‌های ضد گلوله را به ما نشان می‌دهد - او می‌گوید که در مجموع حدود ۱۵ اسلحه به همراه چند نارنجک پیدا کرده‌اند. او همچنین تعدادی دفترچه و جزوه نظامی و نقشه‌ را به ما نشان می‌دهد که به گفته او مسیرهای احتمالی ورود و خروج از بیمارستان را مشخص کرده است.

او مدعی است: حماس از بیمارستان‌ها برای مقاصد نظامی استفاده می‌کند و ما بسیاری از رایانه‌ها و تجهیزات دیگر را کشف کردیم که واقعاً می‌تواند وضعیت فعلی را روشن کند، این لپ‌تاپ‌ها حاوی عکس‌ها و فیلم‌هایی از گروگان‌ها است که پس از ربوده شدن آنها به غزه گرفته شده‌اند. اما به بی بی سی نشان داده نشد که چه چیزی داخل لپ‌تاپ‌ها بود.

نیروهای اسرائیلی همچنان در حال جستجوی تونل‌هایی در زیر بیمارستان هستند که به اعتقاد آنها حماس به همراه برخی از اسرا به آنجا عقب نشینی کرده باشند. این ساختمان به کانون اصلی جنگ اسرائیل تبدیل شده است که به عنوان یک مرکز فرماندهی کلیدی و حتی «قلب تپنده» عملیات حماس توصیف شده است.

در جنگ اطلاعاتی، این لحظه حقیقت اسرائیل است. پس از تقریبا ۲۴ ساعت ایمن سازی و جستجوی بیمارستان، اسرائیل می‌گوید سلاح و تجهیزات پیدا کرده است. اما چیزی نشان نمی‌دهند.

 یورش جدید نظامیان اشغالگر اسرائیلی به «جنین»

نظامیان اشغالگر صهیونیست بار دیگر از چندین محور به اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری یورش بردند.

بر اساس گزارش منابع محلی فلسطینی، در این حمله درگیری بین رزمندگان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در گرفت که در جریان آن مقاومت اسلامی فلسطین بمبی را در مسیر خودروی زرهی رژیم صهیونیستی که به این شهر یورش برده بودند، منفجر کرد.

شهادت یکی از اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

باشگاه اسرای فلسطینی از شهادت «ثائر سمیح أبو عصب» اسیر فلسطینی در  زندان‌ النقب  رژیم صهیونیستی خبر داد.

با شهادت این اسیر فلسطینی از ابتدای عملیات طوفان الاقصی تا امروز تعداد شهدای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به 6 تن رسید.

 از سال 1967 تاکنون نزدیک به 243 اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

 پایگاه آمریکایی«حریری» هدف حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق قرار گرفت

 پایگاه آمریکایی«حریری» هدف حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق قرار گرفت

 مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که در پاسخ به جنایت دشمن صهیونیستی در حق فرزندان ما در غزه رزمندگان مقاومت پایگاه اشغالگران آمریکایی در حریر واقع در شمال عراق را با پهپاد هدف قرار داده که به اهداف مورد نظر اصابت کرده است.

 پیش از این منابع خبری از حمله پهپادی جدید به پایگاه آمریکا در «التنف» و میدان نفتی «العمر» در سوریه خبر داده بودند.

  شنیده شدن صدای انفجار در پایگاه آمریکا در میدان نفتی «العمر» سوریه

 منابع خبری از شنیده شدن وقوع صدای انفجارهایی در پایگاه آمریکا در میدان نفتی «العمر» در شمال شرق دیرالزور سوریه خبر دادند.

 پیش از این منابع خبری از حمله پهپادی جدید به پایگاه آمریکا در «التنف» سوریه خبر داده بودند.

 تداوم درگیری شدید میان رزمندگان مقاومت و نظامیان صهیونیست در شمال نوار غزه

درگیری‌های شدیدی میان رزمندگان مقاومت و نظامیان اشغالگر در محله شیخ رضوان در شمال نوار غزه در جریان است.

کدخبر: 947528 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟