کاخ‌سفید: دنبال درگیری نیستیم اما حملات به نیروهایمان را پاسخ می‌دهیم

به گزارش رکنا، «جان کربی» هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی کاخ سفید شامگاه دوشنبه در مصاحبه با فاکس نیوز گفت که واشنگتن به دنبال مقابله با ایران نیست اما برای تضعیف توان سپاه پاسداران و نیروهای تحت حمایت ایران در هدف قرار دادن نیروهای آمریکایی تلاش خواهیم کرد.

وی در ادامه سخنانش گفت: «دنبال درگیری نیستیم اما با قدرت به هرگونه حملاتی که نیروهایمان در عراق و سوریه مواجه می‌شوند پاسخ خواهیم داد».

کربی به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه اشاره کرد و گفت: «هدف قرار دادن فرماندهان حماس، حق اسرائیل است اما باید دقت کند تلفاتی در میان غیرنظامیان به خصوص بیمارستان‌ها بوجود نیاید».

دفتر اطلاع‌رسانی دولت در غزه امروز اعلام کرد که شمار شهدای غزه تاکنون به ۱۱۲۴۰ نفر رسید که ۴۶۳۰ نفر از این شهدا کودک و ۳۱۳۰ نفر نیز زن هستند.

بنابر گزارش شبکه المیادین، دفتر اطلاع‌رسانی دولت در غزه همچنین از تخریب ۹۴ مقر دولتی، ۲۵۳ مدرسه، ۷۱ مسجد و سه کلیسا در حملات رژیم صهیونیستی خبر داد.  بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ علیه نوار غزه تاکنون مرتکب ۱۱۵۳ مورد کشتار علیه فلسطینیان شده است.

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی کاخ سفید در ادامه سخنانش گفت: «در حال همکاری برخی شرکا در منطقه بوده و برخی از آنها ارتباط مستقیمی با حماس برای آزادی ربوده شدگان دارند».

کدخبر: 946147 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟