تصویب توسعه حوزه ماموریت شورای‌عالی جوانان به حوزه نوجوانان

شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در جلسه عصر امروز سه‌شنبه که به ریاست دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، دستور رئیس جمهور برای توسعه ماموریت شورای‌عالی جوانان را که در دیدار روز سه‌شنبه 9 آبان با جمعی از نوجوانان مطرح شد، مورد بررسی و تصویب قرار داد.

بر این اساس، اساسنامه شورای‌عالی جوانان مطابق با مصوبه جدید اصلاح و برای تصویب به شورای‌عالی انقلاب فرهنگی ارائه خواهد شد تا از این پس این شورای‌عالی مسائل جوانان و نوجوانان را توأمان پیگیری کند.

در ادامه پیشنهاد رئیس فرهنگستان علوم درباره ریاست این مجموعه بر هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره، طرح و اعضا با توجه به تغییرات اخیر و رشد کمی و کیفی مطلوب فعالیت‌های فرهنگستان علوم، با ریاست فرهنگستان علوم بر این هیئت موافقت کردند.

ارائه گزارش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره سند تحول جامع این مجموعه بخش پایانی جلسه امروز شورا بود. بر اساس گزارش دکتر تهرانچی از فعالیت‌های دانشگاه در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، مهارت‌آموزی و فعالیت‌های اقتصادی، دانشگاه آزاد اسلامی رشد و توسعه قابل توجهی به‌ویژه در حوزه‌های مهارت‌آموزی مطابق با سند جامع تحول این دانشگاه داشته است.

کدخبر: 944249 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟