روایت مردم نبطیه از «همه گزینه های روی میز» سید حسن نصرالله در برابر اسرائیل + فیلم

به گزارش رکنا، صدها هزار نفر از مردم لبنان همزمان با سخنرانی عصر جمعه «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب الله لبنان، در اقصی نقاط این کشور به پای روایت سید مقاومت از آخرین تحولات جنگ در غزه، درگیری های اخیر مقاومت اسلامی لبنان با دشمن صهیونیستی در منطقه مرزی لبنان و سرزمین های اشغالی نشستند.

در این میان شهر «نبطیه» در جنوب لبنان نیز از ساعت ها قبل از آغاز سخنرانی سید حسن نصرالله، شاهد اجتماع مردمی بود که با پرچم های مقاومت و فلسطین معابر عمومی را به تسخیر خود درآورده بودند.

دوستداران مقاومت در میادین و خیابان های نبطیه و در شرایطی که هواپیماهای شناسایی ارتش رژیم صهیونیستی بر فراز این منطقه در حال پرواز بودند ضمن اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه از گزینه های روی میز مقاومت اسلامی لبنان در برابر تهدیدات رژیم صهیونیستی و آمریکا آگاه شدند.

یک زن سالخورده لبنانی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم از حضورش در این مراسم علی رغم پرواز جنگنده های رژیم صهیونیستی بر فراز اجتماع مردمی گفت: از چه چیزی باید بترسم، آنچه می بینم صحنه‌های عزت و کرامت و احترام مردمی به مقاومت است و ان شالله تا همیشه با سید (حسن نصرالله) باقی خواهیم بود.

«علی فیاض»، عضو فراکسیون وفا به مقاومت در پارلمان لبنان نیز در گفتگو با خبرنگار تسنیم در لبنان گفت: دبیرکل حزب الله در این سخنرانی بار دیگر بر مواضع پیشین خود تاکید و از آمادگی رزمندگان مقاومت و اینکه همه گزینه ها روی میز است، سخن گفت.

«هانی قبیسی»، نماینده جنبش امل در پارلمان لبنان هم که در اجتماع مردمی در نبطیه حاضر بود به خبرنگار تسنیم گفت: دشمن صهیونیستی هر کاری که دوست دارد انجام دهد، اما بداند در لبنان حرفی بالاتر از حرف سید (حسن نصرالله) وجود ندارد.

دبیرکل حزب الله در خلال سخنرانی خود بر این نکته تاکید که گشایش جبهه لبنان با رژیم صهیونیستی سبب شده تا از فشارهای وارده به نوار غزه کاسته شود.

وی در ادامه بر این نکته تاکید کرد که اگرچه به نظر می رسد آنچه در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی در حال وقوع است بسیار ناچیز است اما اگر با دیدی بی طرفانه به رخدادهای جاری در مرزها نگاه کنیم آن را رخدادی بسیار عظیم و تاثیرگذار خواهیم یافت و البته قرار نیست به همین حد اکتفا شود.

تسنیم

 

کدخبر: 943237 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟