حمله موشکی گردان‌های القسام به شهر اشغالی «ایلات»

به گزارش رکنا،گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) اعلام کرد که در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه، شامگاه شنبه، شهر اشغالی ایلات را با موشک عیاش ۲۵۰ هدف قرار داده است.

از طرفی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی ساختمانی دو طبقه را در نزدیکی دانشگاه آزاد قدس در محله النصر در غرب غزه بمباران کردند.

همزمان ارتش رژیم صهیونیستی نزدیکی بیمارستان اروپایی در منطقه الفخاری در جنوب غزه و ژنراتورها و پنل‌های خورشیدی نانوایی العائلات را بمباران کرد.

جنگنده‌های صهیونیستی همچنین اطراف بیمارستان قدس در محله تل الهوا و محوطه‌های بیمارستان شفا و اطراف مسجد فلسطین در مرکز غزه را هدف قرار دادند.

جنگ غزه در حالی وارد بیست و نهمین روز خود از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» شده است، که ارتش رژیم صهیونیستی به بمباران مناطق مختلف غزه در سایه نگرانی‌های بین‌المللی از گسترش درگیری ادامه می‌دهد. قایق‌های ماهیگیران، اردوگاه نصیرات، محوطه بیرونی بیمارستان‌ها، مساجد، برج مهندسان و اردوگاه المغازی از جمله محورهای حملات صهیونیست‌ها در بیست‌ونهمین روز جنگ بودند.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی، از آغاز حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا امروز دست‌کم ۹۴۸۸ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که از این میان ۳۹۰۰ تن کودک هستند.

ایسنا

کدخبر: 943236 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟