فتاح، رئیس ستاد اجرایی: خواهش می‌کنم مرز ما را نگه دارید؛ ما یک نهاد حاکمیتی هستیم

سید پرویز فتاح پیش از ظهر امروز در آیین معارفه خود به‌عنوان رئیس جدید ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با تقدیر از عملکرد محمد مخبر، رئیس قبلی این ستاد گفت: شاید یکی از دلایل انتصاب بنده این بود که به نسبت به مخبر فرد نزدیکی هستم و دنبال نفری بودند که با مخبر از نزدیک کار کرده باشد.

وی افزود: اطمینان می‌دهم پروژه‌های نیمه‌تمام تکمیل خواهد شد، ممکن است پروژه‌های جدید را بررسی بیشتری داشته باشیم و از همه ظرفیت مدیران، کارمندان و کارگران استفاده خواهد شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با بیان اینکه به مناطق محروم رسیدگی می‌شود، اضافه کرد: حتماً سودآوری شرکت‌ها تقویت می‌شود اما جهت‌گیری سود به سمت محرومیت‌زدایی می‌رود. بعضاً گفته می‌شود که کمک‌های ستاد به خارج از کشور می‌رود که این موضوع دروغ و کذب است.

فتاح با بیان اینکه ما در کنار دولت و مردم هستیم و ستاد رقیب دولت نیست، گفت: خواهش می‌کنم مرز ما را نگه دارید، ما یک نهاد حاکمیتی هستیم اما مرزها باید حفظ شود. ما نسبت به دوره آقای مخبر‌ با دولت همراهی بیشتری خواهیم کرد و دولت باید به ما کمک کند تا برخی مسائل و مشکلات ما حل شود.

وی ادامه داد: برخلاف تبلیغات معاندین که می‌گویند نهادها قانون را رعایت نمی‌کنند، اتفاقاً ما بیشتر قانون را رعایت می‌کنیم و ناظرین‌مان بیشتر هستند و ملزم به رعایت قوانین هستیم.

فتاح تأکید کرد: حتما خط قرمز ما این است که ستاد در مسائل حزبی و جناحی و انتخابات ورود نمی‌کند.

کدخبر: 942617 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟