آسیب‌ها و خلاءهای شعب دیوان عالی کشور در دست بررسی است

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور ، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور در هشتمین جلسه شورای معاونین دیوان عالی کشور با بیان روایتی از امیرالمؤمنین علیه السلام اظهار داشت: در سپردن مسئولیت‌ها به افراد باید دقت زیادی کرد و از افراد مؤمن، امین و کاردان و توانمند استفاده نمود و امور را به عنوان امانت به دست اهلش سپرد.

رئیس دیوان عالی کشور در ادامه با اشاره به بمباران وحشیانه مردم غزه توسط رژیم اشغالگر قدس تصریح نمود: مردم غزه گرفتار در آتش و خون هستند و در شرایط سختی به سر می برند، ان شاءالله نصرت الهی هر چه زودتر تحقق یابد و ریشه اسرائیل غاصب، این غده سرطانی هر چه زودتر کنده شود.

حجت‌الاسلام منتظری در این جلسه با اشاره به بازدید خود از تمامی شعب و دفاتر دیوان عالی کشور در مرکز، عنوان کرد: طی دو ماه گذشته از تمامی شعب دیوان عالی کشور و دفاتر آنها در تهران بازدید به عمل آمد و آسیب‌ها و خلاءهای موجود احصاء و در دست بررسی می باشد و ان شاءالله با یک زمان بندی مناسب با برنامه ریزی منسجم به نقطه مطلوب خواهیم رسید.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه های مهم ما در دوره مدیریت جدید، بحث نظارت بر عملکرد شعب دیوان عالی کشور و نظارت بر محاکم سراسر کشور است، این مهم باید با جدیت پیگیری شود و ان شاءالله در اولین همایش سراسری با حضور رؤسای کل دادگستری استان‌ها به تبیین آن خواهیم پرداخت.

رئیس دیوان عالی کشور در پایان با بیان اینکه در اولین فرصت از شعب مستقر در شهر قم بازدید خواهیم داشت؛ خاطرنشان کرد: نخبگان دستگاه قضایی در دیوان عالی کشور مشغول به خدمت هستند و خداوند متعال را به دلیل وجود چنین همکارانی شکرگزارم.

کدخبر: 940824 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟