دومین همایش ملی مسئولیت اجرای قانون اساسی

به گزارش رکنا، به همت معاونت قانون اساسی معاون حقوقی رئیس جمهور، دومین همایش ملی مسئولیت اجرای قانون اساسی با عنوان تحول بنیادین اقتصادی مبتنی بر قانون اساسی در روز ۱۲ آذرماه برگزار می‌گردد.

همچنین در حاشیه جلسه هیات پیگیری اجرای قانون اساسی که با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور و نایب رئیس هیات برگزار گردید، از پوستر این همایش رونمایی گردید.

همایش مزبور در دو نوبت صبح و عصر و با تشکیل ۵ میزگرد تخصصی با همکاری دانشگاه تهران برگزار می گردد و دارای اعتبار Isc می‌باشد.

نخستین همایش مسئولیت اجرای قانون اساسی در ۱۲ آدرماه ۱۴۰۱ همزمان‌با روز قانون اساسی با حضور ۱۷۰۰ نفر از مهمانان داخلی و خارجی اعم از مقامات لشگری و کشوری ،حقوقدانان و کارگزاران حقوقی کشور در سالن اجلاس سران برگزار گردید و رئیس جمهور و رییس مجلس در آن سخنرانی کردند.

مهمترین محورهای همایش عبارت است از ماهیت، مبانی و شاخصه‌های تحول بنیادین اقتصادی مبتنی بر قانون اساسی، چالش‌های تحقق تحول بنیادین اقتصادی مبتنی بر قانون اساسی ؛ الزامات و راهکارهای تحقق تحول بنیادین اقتصادی مبتنی بر قانون اساسی علاقمندان جهت ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه همایش می‌توانند از طریق رایانامه Moavenat.asasi@lvp.ir اقدام کنند.

کدخبر: 940327 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟