وزیر کشور : رعایت اخلاق انتخاباتی پیگیری خواهد شد / توسط وزارت کشور، هیات نظارت و قوه قضائیه

احمد وحیدی درباره این‌که با شروع ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی چقدر لازم است گروهای سیاسی از دو قطبی‌سازی فضای جامعه و تندروی پرهیز کنند و وزارت کشور به عنوان متولی برگزاری انتخابات برای رعایت انتخاباتی چه تمهیداتی در نظر گرفته است، گفت: این حرف درست و مهمی است. انتخابات محل تجلی حضور یکپارچه مردم برای تعیین سرنوشت است و دخالت در حرکت کشور طی ۴ سال آینده است.

وزیر کشور تاکید کرد: این بی‌اخلاقی‌ها که کسی را بخواهند تخریب کنند، حرف‌هایی بزنند که توهین‌ به دیگران باشد و سخنانی بگویند که خلاف وحدت، انسجام ملی و امنیت ملی باشد هم در سیاست‌های کلی و هم در قانون همه نهی شده است.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که می‌خواهند وارد عرصه انتخابات شوند باید مراقبت کنند و حتما انتخابات ما باید یک انتخابات اخلاق‌مدار باشد با رعایت اخلاق اسلامی همه بیایند و شرکت کنند و کسی، کسی را تخریب نکند، توهین نکند. هر فردی از نکات مثبت خود تعریف کند تا آرای مردم را جذب کنند.

وحیدی بیان کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی جزو موضوعاتی است که توسط وزارت کشور، هیات نظارت و حتی بخشی هم توسط قوه قضائیه به عنوان پیشگیری از وقوع جرم حتما تعقیب خواهد شد.

منبع : ایلنا

کدخبر: 938684 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟