عزت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدا است

به گزارش رکنا از لرستان؛  سردار مرتضی کشکولی صبح امروز در اجلاسیه ۴۷۹ شهید زن استان لرستان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران الگویی برای آزادگان و استکبار ستیزان جهان است، بیان داشت: مقاومت و ایستادگی مردم ایران اسلامی در مقابله با توطئه ها و دسیسه های دشمنان اسلام و انقلاب، امروز الگویی برای مقاومت استکبارستیزان و آزادگان جهان تبدیل شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه حزب بعث صدام به زباله دان تاریخ رفت و اسلام انقلابی امروز در عراق بر پایه جبهه مقاومت شکل گرفته است، اظهار کرد: دلیری و شجاعت رزمندگان و شهدای ما در دوران دفاع مقدس در برابر دشمنان در جهان پر آوازه است.

سردار کشکولی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی با تمسک به فرهنگ شهید و شهادت مسیر پیشرفت و ترقی را در همه زمینه ها طی می کند، خاطر نشان کرد: مردم غیور، شهید پرور و ولایی ایران اسلامی متحد، منسجم و بابصیرت با رهبری های خردمندانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) نقشه ها و توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

وی گفت: امروز نیز جبهه مقاومت مقتدرانه در برابر جنایات بی رحمانه رژیم غاصب اسرائیل می ایستند و پیروزی قطعی با حزب الله است و به زودی رژیم جعلی اسرائیل نابود خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان در پایان تصریح کرد: امروز به لطف خدا و بصیرت مردم فرهنگ جهاد و شهادت در ایران اسلامی و بین آزادگان جهان تعمیق پیدا کرده و حزب الله و جبهه مقاومت تا پیروزی کامل قدس شریف به راه خود ادامه خواهند داد.

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 937414 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟